Even voorstellen: Annebel

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb er even over nagedacht en een nieuwe aanpak bedacht: Ik probeer al 6 jaar terug te gaan naar Australië maar wegens tijd- danwel geldgebrek is dat nooit doorgegaan, dus dat ga ik hoe dan ook nu wel doen. Nu dan op basis van een WHV en gewoon lekker reizen, dat heb ik op mijn 17e tenslotte nooit kunnen doen. Ondanks dat het weinig kans van slagen heeft ga ik wel zoeken naar een sponsor onder het motto: "niet geschoten is altijd mis" . Mocht dit niet lukken dan heb ik in ieder geval een leuke reis door australis en dan ga ik daarna 2 jaar aan de slag en werkervaring opdoen om dan alsnog permanent residency aan te vragen.

En in de tussentijd blijf ik meegenieten op jullie verhalen :)

Goed plan! Lekker genieten en meteen netwerken/voorbereiden voor het echte werk. Pas een beetje op met documenten en bagage bij je aankomst. Als de douane je ervan verdenkt dat je clandestien immigrant bent, kunnen ze het je moeilijk maken of zelfs je visum intrekken. Maar dat zal wel meevallen met een WHV, omdat je dan wel mag werken.

Maak er een mooie ervaring van!

Back