Even voorstellen gezin met tweeling (Geelong)

Dutchie

New Member
Hallo allemaal,

Hierbij wil ik ons gezin graag aan jullie voorstellen. Ik (Nederlandse) en mijn vriend (Australier) en onze tweeling van bijna 2 jaar oud vertrekken, na 6 jaar Nederland, op 15 september 2018 voorgoed naar Australie. Wij kijken hier ontzettend naar uit maar het is ook een erg spannende tijd. Onze woonplaats wordt Geelong en ik zou het fijn vinden om in contact te komen met andere Nederlanders die in de buurt wonen. Bij voorkeur gezinnen met kleine kinderen, zodat ook de kinderen vaker de Nederlandse taal horen dan alleen thuis. Ook voor mezelf vind ik het fijn om op deze manier mijn eigen vriendgroep op te bouwen. Nu hoeven dit niet per se Nederlanders te zijn, maar vind het prettig dat dit een mix is.

Ik ben heel benieuwd wie binnenkort gezellig een bakje koffie komt drinken!

Gr. Petra
 
Welkom! Ken geen Geelongers hier volgens mij maar Melbourne is ook weer niet helemaal aan de andere kant van de wereld natuurlijk.

Geelong vanwege familie daar?
 
Welkom Dutchie! Je hebt een spannende en drukke tijd voor de boeg! Snappen de kids wat er gaat gebeuren? Ze gaan vast genieten van al het buitenspelen! Veel succes de konende weken, want manlief gaat terug maar voor jou zal het wat meer in het teken staaan van afscheid nemen.
 
Hoi! Niet veel hulp hier want ik woon helemaal aan de andere kant van Melbs en ik ben oud en heb geen kinderen. Troostprijs: mijn Australische partrner is een Geelonger. Welcome home!
 
Welkom! Ken geen Geelongers hier volgens mij maar Melbourne is ook weer niet helemaal aan de andere kant van de wereld natuurlijk.

Geelong vanwege familie daar?

Geelong vanwege familie en vrienden. Melbourne is zeker ook wel om de hoek dus ook Nederlanders uit Melbourne die contact willen hoor ik graag!
 
Welkom Dutchie! Je hebt een spannende en drukke tijd voor de boeg! Snappen de kids wat er gaat gebeuren? Ze gaan vast genieten van al het buitenspelen! Veel succes de konende weken, want manlief gaat terug maar voor jou zal het wat meer in het teken staaan van afscheid nemen.

Absoluut spannend. De boys zijn nog iets te klein om het te snappen. Misschien maar goed ook :). Het afscheid nemen kijk ik niet naar uit. Zal even heel zwaar worden….
 
Het is zeker een roller coaster ride, maar geniet ervan, ook de downsides als je begrijpt wat ik bedoel ;)
 
Welkom op het forum.
Helaas wonen wij zo'n 20.000 km daar vandaan, maar het gaat je vast lukken:cool:
 
Welkom! Wij wonen in Melbourne, maar zoals je op de foto kunt zien geen kinderen. Er zijn in en om Melbourne wel de nodige Nederlandse dingen, mocht je echt op zoek zijn. Ik denk dat je daarvoor het beste even kunt Googlen. Meetup is ook altijd een goeie om te proberen.

In mijn ervaring is Australië het leukst als je er vol voor gaat en niet teveel vasthoud aan Nederland. Je leert dan het snelste om vloeiend Engels te spreken en een gesprek te voeren.

Anyways, als jullie een keertje koffie willen gaan drinken ofzo dan laat maar weten!
 
Mee eens Thijs, maar af en toe is het wel erg leuk om met een paar Hollanders die ook geemigreerd zijn het Australische gedrag onder de loep te nemen! Toch? @afterbang en @Katjavdl

don't get me started....:eek: jeetje wat zijn we toch Nederlands.....
In ieder geval welkom en veel geluk hier in dit prachtige land vanuit Sydney, dus niet echt in de buurt.
 


OFX
Back
Top