Even voorstellen: Kath

Dit zijn toch grote stappen in een mensenleven en je mag niemand aan het lijntje houden vind ik.

Nou, inderdaad!!
Wat afterbang zegt herken ik ook wel helaas. Maar ik moet zeggen dat ik met mijn stage in Australië ook heel lang op de officiele 'ja' heb moeten wachten, maar uiteindelijk wel gekregen! Dus houdt nog even hoop.
Sterkte en succes!

Het lijkt gelukkig toch allemaal in orde te komen. Ik heb even getelefoneerd en er was een misverstand tussen het bureau en de werkgever. Deze laatste was aan het wachten op een antwoord van het bureau en die beweerden dan weer dat ze hadden geantwoord. In elk geval hebben ze ons nu verzekerd dat het officiele document binnen de 48 uur in onze mailbox zou moeten zitten. Weer spannend afwachten dus ...

Het lijkt gelukkig toch allemaal in orde te komen. Ik heb even getelefoneerd en er was een misverstand tussen het bureau en de werkgever. Deze laatste was aan het wachten op een antwoord van het bureau en die beweerden dan weer dat ze hadden geantwoord. In elk geval hebben ze ons nu verzekerd dat het officiele document binnen de 48 uur in onze mailbox zou moeten zitten. Weer spannend afwachten dus ...

Misschien moet ik maar meteen solliciteren bij het emigratiebureau... ze kunnen me daar blijkbaar wel gebruiken ;-)

• Like
Reactions: Jor
Australiers willen je 'niet graag teleurstellen' , dus zwijgen een onderwerp nogal eens dood als het antwoord niet aan de verwachtingen van de tegenpartij kan voldoen. Wil je niet bang maken, wellicht is er een andere geheel geldige reden, just from experience...

Idd, geldige reden was "miscommunicatie". Kath heeft even het werk van emigratiebureau en werkgever overgenomen en alles zit terug goed nu!!! Procedure is opgestart!!

Back