Even voorstellen: Leon Steyns

[quote author=leonidas link=topic=6246.msg78195#msg78195 date=1168001292]

Aan de andere kant ontmoet je natuurlijk ook nieuwe mensen en kinderen! En ik wil ook zeker contact zoeken met mede-Nederlanders. Je zit per slot van rekening allemaal in hetzelfde schuitje. Mag ik je hierbij alvast uitnodigen voor een BBQ?  :lol:

Check svp ook even je PM.

Greets, Leon.
[/quote]

PS... we gaan nu alvast graag in op de uitnodiging voor de BBQ in de toekomst!

gr. Ellen.

hi ellen,

wij gaan richting Melbourne, ik heb family in Mt Evelyn en Montrose en omgeving, maar wij gaan waarschijnlijk meer zuidwaarts zoeken naar een plekje. Het liefst bij de kust.

Wij zijn ook druk aan het uitzoeken thuis, er gaat erg veel de deur uit. Je kunt nu eenmaal niet alles meenemen! Wij hebben gekozen voor Topmovers, hier valt Holwerda eronder. Die hadden veel inclusief en goede ervaringen mee, dus dat gaat helemaal goed komen.

groetjes Pauline
p.s. sorry Leon, dat we even je topic gebruiken.... :p

Hoi Leon,

Hier een berichtje van de vrouw van je collega Arjon.

Dankzij jouw verhaal zijn wij nu ook bezig om die kant op te gaan.

Vraagje. Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat het rond was. Onze plannen zijn om rond oktober te gaan, zodat de kids wat kunnen wennen en dan in februari met school te kunnen beginnen.

Maar misschien is dat wel veel te positief gedacht op zo'n termijn en moet ik mijn plannen wat bij stellen. nu we dit eenmaal in ons hoofd hebben willen we ook zo graag en daar stel je je dan toch op in.

We merkte al wel dat de reactie van de kant van LogicaCmg niet heel vlot is. We hebben er ook helemaal geen idee van hoelang het allemaal nodig heeft voordat we echt die kant op kunnen.

Arjon heeft donderdag een mail van paulien gekregen dat hij binnenkort een afspraak zou krijgen voor een telefonische sollicitatie.

Nou ik hoop snel wat van je te horen.

Groetjes Lisette (Vlasblom)

Hoi Leon! Welkom op het forum! Ook mijn man gaat via zijn bedrijf (SAS, moet je kennen..ook IT) naar Sydney! Onze kinderen zijn zo´n beetje dezelfde leeftijd als die van jullie, dochter van 10 en een zoon van bijna 8. Hebben jullie al een idee waar je je in Sydney gaat vestigen? Hebben jullie al scholen voor jullie kids op het oog, want dat vind ik nogal een gezoek op het net.. Misschien kunnen we wat tips uitwisselen.
Groetjes, Hans en Jeanine :smile:

Back