Even voorstellen, Lobke en Familie :-)

Ja ik heb 2 x IELTS gedaan, wat op zich niet moeilijk is als je veel oefent en het engels je een beetje ligt, BEHALVE dat verrekte schrijven... Wat het voor mij vooral lastig maakte was dat je het schrijft, en niet op een computer kunt doen (en dus veel sneller met je tijd om kunt gaan voor wat betreft verbeteren of veranderen van tekst). PTE zit anders in elkaar maar ik kon me er beter op voorbereiden. Ik heb die test in Mechelen gedaan, omdat deze in NL nergens te doen was. Dus een thuiswedstrijd voor je ;) Ik heb veel gehad aan de youtube filmpjes van E2 Language.

En wat betreft het engels van je man, ik geloof, maar pin me er niet op vast, dat hij een 6 of hoger moet halen op elk onderdeel.

Misschien is een intake of verkennend gesprek met een visumbureau wel handig? Ik vond het heel fijn en heb in dat gesprek, wat gelijk 3 uur duurde bij ons, een heleboel vragen kunnen stellen.
 
Hi Lobke,

ook wij zitten in de pijplijn voor een 491. Wij hebben de State sponsorship van Queensland gekregen en hebben ook de invitation to Apply al gehad. Al onze documenten zijn ingeleverd en wij wachten in spanning tot ze het in behandeling nemen.
Voor je Engels is PTE echt een aanrader en helemaal als je wat oefent via e2language zoals Bob zei. Volgens mij moet je man idd ook een 6 of hoger halen, maar daar krijg je wel weer 5 punten voor!

groet Karen
 
Back
Top