Even voorstellen, Ruudisen

Super fijn dat je vader positief is, mijn moeder huilt nog steeds als we aan het skypen zijn, ze kan het maar niet accepteren en begrijpen, maar mist vooral haar kleinkids, logisch maar ik had het graag anders gezien.

Dextro... euhw!
Had uiteraard al bij de "blues" gekeken en uiteraard erg usefull om door te lezen.

Dank voor de aanmoedigingen, nog ff een paar dagen oefenen en we zullen het zien. Heb er vertrouwen in.

Wow erg netjes. Grfeliciteerd!

Meteen een inspiratie voor hen die 4x8 moeten halen ;)

Idd!
Kun je me bijles geven Ruudisen? :p
Jazeker, kan ik de kosten voor de toets er mooi weer uihalen :eek:

Als jij straks weer terugkomt van je jaar Australie, of misschien wel van je 2 jaar Australie, direct de toets nemen. Mijn vriendin is Zweeds en hoewel haar Nederlands steeds beter wordt praten we onderling nog best veel engels. Ook op het werk is het veel internationaal dus elke dag ben ik veel in het engels bezig. Dat is het grootste voordeel wat je kunt hebben denk ik.

Iedereen bedankt voor de felicitaties! De Skills Assessment is aangekomen bij Vetassess dus hopen dat we in januari een positief bericht krijgen! Fingers crossed.

Een tijdje droog gestaan qua nieuws maar geen nieuws is goed nieuws zo blijkt.
Vandaag het verlossende bericht van Vetassess dat de Skills Assessment positief is! 1 horde genomen iig.

Nu hopen dat het beroep in Juli weer op de nieuwe lijst van SA komt te staan want inmiddels is de status "special conditions apply" :(
Hebben we iig wat tijd om alle benodigde rompslomp voor elkaar te maken.

Fijn weekend allen.

fffffffffffffffffttt, zo het stof is eraf.
Hele tijd niet gepost, waarvoor excuses.

Na de vorige post ging het niet zo goed. Mijn beroep stond 1 juli 2014 smorgens nog op de lijst, toen ik smiddags thuis kwam was het special conditions apply:confused:. Wat een teleurstelling zeg, pfff.
Om een lang verhaal kort te maken hebben we gewoon een jaar gewacht en het dit jaar weer geprobeerd.
Dus 1 Juli er lekker op tijd uit want het zou er om 12pm local time op staan. Wat denk je? site plat! pas na het eerstvolgende weekend pas weer online en uiteindelijk toch gelukt en daarna in September het visum aangevraagd.

Medio oktober de CO gekregen en begin november de medicals gedaan.

Nu is het weer afwachten geblazen, maar daar zijn we inmiddels wel mee bekend. Ik hoop stiekem dat dit de laatste horde was en dat het volgende bericht visa-grant is maar ik durf het nog niet hardop te wensen. Shhht.

Gr, Ruudisen

Back