even voorstellen vanuit brissie

peetersfamily

New Member
Hallo, Ik ben Hein, en leef hier samen met mijn vrouw, die ik hier in de Gold Coast heb ontmoet 5 jaar geleden, en onze dochter Laura van 1 jaar in CAPALABA.

Ik ben alweer bijna 3 jaar hier in Down under en heb het reuze naar mijn zin hier. Ons motto is "take it easy and relax" en dan komt alles wel goed.

Hi Hein,

Welkom op het forum! Klets gezellig mee, we zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen vanuit Oz. Geeft zeer zeker een leuke bijdrage aan dit zootje ongeregeld hier uhhh ik bedoel leuke club mensen! :)

Groetjes Lin

Hoi Hein!

Capalaba? Dan eet jij zeker wel vaak vis!

Wij hebben een jaar in Birkdale gewoond, Dorsal Drive, aan het water. Bah bah, dat was ook afzien!  :wink: :-D
Wij zeggen dan 'Life is tough, but someone's got to do it'... Hihi...

Welkom :)

Cheers,

Ireen.

:hi: op het forum en wie weet kan je een hoop mensen die nog in nederland zijn helpen met hun vragen. Dus misschien een ideetje om wat meer over jullie te vertellen en hoever je bent met evt. visa als je daar nog in zit.

Hi,

Welcom op het forum. :up:

Hopelijk kunnen jullie veel mensen helpen met hun vragen.

groetjes Jolanda

He Hein,

Leuk om te zien dat je het forum hebt gevonden.  :up:

Pas wel op want het is erg verslavend.

Groetjes,

Brigitte

ps: doe ook de groetjes aan Rose

Hoi Welkom hier!!

nou, het aantal "Brisbaners en omstreken"  op dit forum groeit gestaag! Nog even en we kunnen een splinter beweging/forum starten :)

Have fun!
Syl

Hallo Hein

Welkom op het forum  :hi: en veel plezier met de Brisbane Dutchies!

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

:lol:we zullen ons best doen om dit zooitje een beetje te helpen en de mensen in nood :up: in de goede richting te sturen.  :-D

moet nog een beetje leren, maar dat komt wel goed.

de groeten,

Hein en de rest

[quote author=peetersfamily link=topic=4203.msg52215#msg52215 date=1142625483]
(...) Ons motto is "take it easy and relax" en dan komt alles wel goed. [/quote]

Met zo'n motto zeker! Welkom, grtz l&miles

Back