even voorstellen vanuit brissie

Hallo Hein en Fam! Zo te horen hebben jullie t goed naar jullie zin!
Zijn er nog dingen uit nederland die je heel erg mist???

welkom op het forum. Ik ben er zelf ook nog maar net, maar vind het meteen al gezellig. Krijg ook veel reacties. Leuk toch!!

groetjes jeroen uit nederland.

Hi Hein and fam.!

Leuk dat jullie ook het forum ontdekt hebben!

hoe zit het eigelijk met de humor van aussie's beetje vergelijkbaar met die van ons of net zo droog als de engelsen?

greetz,

Alex en Nan

Hee Bosco, qua humor is het niet echt N'lands hier. Mensen nemen elkaar èn zichzelf op de hak. Een beetje afzeiken moet je dus wel kunnen hebben, want als je níet lacht, lachen zij nog harder :-D

och je mist dingen van uit nederland zoals dropjes en soms de family, maar dat is maar even en dan komt het allemaal wel goed.
ik heb mijn eigen family nu hier.
:-D

Hoe vind je capalaba hein?
Wij zijn van plan hier naartoe te trekken als we het visum hebben eind febr of maart 07.
Huizen zijn er tenminste betaaldbaar en van alles te doen, brisbane is ook goed te doen vanaf daar, maar ja dat zijn onze ervaringen via internet, we zijn er nog nooit geweest, heb jij nog tips?

Fred, Diana, Sander en Nathalie

Capalaba, is een mooi rustig plaatsje, centraal van de meeste dingen en inderdaad de city is niet te ver weg.
de huis prijzen zijn hier inderdaad iets goedkoper dan in brisbane en omgeving.
met het water zit het hier nog iets beter dan in brisbane.

laat maar een keer iets weten als jullie hier in de buurt zijn.

De groeten

Hein en de rest

de buurman heeft net zijn huisje te koop staan.
http://www.raywhite.com/cgi-bin/rsearch?a=o&id=103467816&f=0&p=10&t=res&ty=&header=&c=84558011&s=qld&tm=1161892147 als het goed is moet dit een fototje ervan zijn.

De groeten

Hein

Hey hallo,

Alles goed daar..?
Was ff aan het neuzen in oude berichten, veel mensen hier uit de buurt.

We spreken ons nog wel.  :grin: :lol: :p :up: :shock:

Groetjes Danielle

Hallo HEIN,

leuk te horen dat jij in Capalaba woont, Mijn tante woont hier ook leuk
plaatsje. Liesbeth en ik hebben 3 jaar geleden enige maanden in Cleveland gewoond. Is ons super bevallen. Ik hoop dat we er 1/2 dec kunnen gaan wonen.So wie weet tot ziens.

Jos+Liesbeth

er zitten vrij veel nederlander hier in de omgeving, temisnste ik ontmoet er nog steeds meer.

veel plezier met de voorbereidingen en de groeten.

Hein

Back