Even voorstellen vanuit Perth

ingridrob

New Member
Hallo
Wij zijn afgelopen september in Perth komen wonen. Hebben een geweldig huis gevonden aan de Swan River met downtown view.
De kids gaan hier naar school en ik werk als verpleegkudige in het kinderziekenhuis (PMH) in de stad.
Lijkt ons leuk om van mensen hier in de buurt te horen. En als iemand iets wil weten over het werk als verpleegkundige (ik ben een NICU-verpleegkundige), vraag maar raak. Misschien kan ik ergens mee helpen.
Groeten van ons allen

Rob en Ingrid
Sanne (7) en Mika (5)

Hallo allemaal,

Welkom op het forum :hi:

Jullie zullen hier kunnen lezen dat veel mensen naar Perth gaan.  Mijn (Schotse) broer woont daar, zelf ben ik 1 keer geweest en vond het een hele mooie stad. 

Groetjes,
Susan, Mees, Shea (2) en Kian (1/2)

Hallo Rob, Ingrid en kids

Nog bedankt voor de link en tot gauw.
Ik zal mezelf dadelijk ook even introducren.

grtjs Peter

Welkom op het forum. Ik hoop eind oktober ook naar Perth te gaan! Erg mooie stad!

Welkom op het forum en welkom in Perth!
Ik woon hier al een tijdje, maar vind het ook leuk om met Dutchies te kletsen zo af en toe...

City views en vlakbij de River he? Mooi zo!

Groet,
Inacar

Volgens mij wil Inacar binnenkort eens bij jullie op de koffie komen  :grin:  :grin:  :grin:
(Wij ook wel hoor!).

Enneuh om ON TOPIC te blijven: Welkom op het forum...

Welkom.

Wij komen op 03-05-07 aan in Perth.....dus we zijn aan het aftellen....

Misschien tot ziens

Gr Frank (35), Marion (32) en Bo (3)

Hoi Ingrid en Rob!

Leuk te zien dat jullie je hebben aangemeld op het forum! Hopelijk duurt het niet lang meer voordat we kunnen vertrekken tot op heden nog niets gehoord van onze case-officer. We laten zeker even weten wanneer we vliegen !!

Tot snel (hoop ik)!
Groetjes Marie

Hoi Ingrid en Rob and kids

Welkom op het forum.
Wij wonen sinds 3 maanden in Perth, en Jan werkt in het RPH op de CCU.

Groetjes Erna

Hoi Ingrid en Rob en kinders,
Welkom op het forum.