Beebmeep
XPdite Sponsor 2024
@Beepmeep,
dank voor de reactie. Werkgelegenheid is zeker iets waar ik mijn ogen niet voor sluit. Zeker ook omdat we naar Adelaide als vestigingsplek kijken. Zie dat Melbourne en Sydney kwa werkgelegenheid, zeker in de branche waarin ik werkzaam ben, een stuk beter is dan Adelaide, maar we zijn er nog niet dus DE baan of DE eerste opdracht mag nog even wegblijven en zoals eerder gemeld, optimist en overtuigd van eigen kwaliteiten gaat het goed komen
gr. Michiel
En vooral goed voor ogen houden waarom jullie de stap gaan zetten.
Sommigen realiseren zich gewoon niet, dat je hier echt alles opnieuw op moet bouwen en dan kan het soms erg teleurstellend werken, zeker wanneer ze in NL een erg goede baan hadden e.d.. Het scheelt natuurlijk wanneer je hier al familie hebt, want daar heb je dan toch wat steun aan.
Ik ben het wel met je eens, dat je optimistisch moet blijven e.d. en als je bereid bent om - zeker in het begin - evt werk aan te pakken wat wellicht niet helemaal in je straatje of financiele verwachtingsplaatje past, dan moet het goed komen. Adelaide is een fijne stad, maar ik ben zelf dan ook iemand die een grondige hekel aan Melbourne heeft
Succes en veel plezier al bij het voorbereiden