even voorstellen voordat we naar Melbourne verhuizen!

fu0097

New Member
Hallo Allemaal,

wij zijn Wesley (30 jr), Natascha (28 jr) en dochter Senna (3 jaar)!

En ja wij gaan de stap nemen en gaan verhuizen naar Melbourne!

Sinds vandaag staat ons huis te koop en hopen dat we het snel kunnen verkopen. Wesley gaat nl al 23 april richting melbourne omdat hij 1 mei start met zijn baan! Ik en mijn dochter gaan waarschijnlijk 4 juni richting down under!

Hopelijk kunnen we via deze weg mensen ontmoeten die ook deze stap gaan nemen!

Groetjes Wesley, Natascha en Senna

Hoi Natascha (Wesley en Senna),

Welkom op het forum!
Spannend he! Die grote stap...
Owen en ik vertrekken op 4 augustus naar Melbourne.

Groetjes Bregje

Hey Bregje, jij nieuwsgierig aagje.. ;) Alles goed?

Enneh, hoi Natascha! Welkom. :)

Ik(24) vertrek met mijn vriendin(27) februari 2009 naar Melbourne.. :)

Mag ik vragen waar je man gaat werken? Statistisch gezien zou dat LogicaCMG moeten zijn.. ;)

Hoi Wesley, Natascha en Senna,
Welkom op het forum en succes met alle voorbereidingen.

Groetjes, Dijnnas

Hoi Luuk,

bedankt voor het welkom heten! haha

Je zit er helaas helemaal naast.......mijn man werkt namelijk voor Leaseplan!

Wat gaan jullie doen?

Gr. Natascha en co

Hoi Natascha en co,

Welkom op het forum.

Quirine (22) en ik (27) hopen deze zomer ook te vertrekken naar Melbourne.

See you there! :up:

Cheers Rogier

Hoi Bregje,

leuk dat je reageert!

Wat gaan jullie doen in Melbourne?

Echt geweldig he, zo'n stap, we vinden het super spannend!

Groetjes Natascha

Die emigratie beurs.. Daar ga ik niet heen, zonde van de tijd. We hebben al een bureau, en weten precies wat we willen..  :up:

Wat we gaan doen weten we nog niet. Behalve dan genieten van het weer, in het weekend genieten van de natuur, en een leuk huis zoeken.

Hoi Natascha,

Mijn vriend komt uit melbourne, dus vandaar dat we die kant op gaan.
Hij heeft een tijd in Nederland gewoond, maar had te veel heimwee, en wil nu dus terug.
Ik ga mee daarheen, in eerste instantie op een WHV en dan kijken we daar wel verder.
Wij gaan ook niet naar de emigratiebeurs, hebben op het moment duidelijkheid genoeg, en gaan pas in Australië straks verder kijken hoe en wat er allemaal moet gebeuren.
Jammer was anders wel gezellig!

Groetjes Bregje

ps. Luuk, jaja ik weet het... wil alles weten haha!!
En ja ben op het moment nogal druk met werk enzo, dus weinig tijd voor dit soort onzin als op forums schrijven enzo hahaha :wink:

Hoi Rogier,

bedankt voor het welkom!

Wat gaan jullie doen in het beroemde Melbourne?

Lijkt me leuk om is een keer af te spreken met de mensen van het forum dan wel in NL of in MB!!!

Gr. Natascha en co

Hoi Dijnnas,

ook jij bedankt voor het welkom op dit forum!

Wat ga jij doen in MB!

Ik vind het geweldig dat je dit al kan delen met z'n allen! Ook leuk voor in de toekomst om af te spreken met je landgenoten.

Groetjes Natascha en co

Hoi Wesley, Natascha en Senna,

Welkom op het forum.  :up:
Wij Demy (32) en Gerrit (35) vertrekken op 9 maart naar Melbourne.
Veel succes met de verkoop van jullie huis en de verdere voorbereidingen.

Groet Gerrit

[quote author=Luuk link=topic=8382.msg110892#msg110892 date=1202844547]
Statistisch gezien zou dat LogicaCMG moeten zijn.. ;)
[/quote]

Nou Luuk, dat lijkt me wel een beetje kort door de bocht, gelukkig zitten er nog wel meer werkgevers in Melbourne met kantoren in Nederland!En omgekeerd heeft LCMG zoveel kantoren in Australie dat je dan zou moeten zeggen dat dat iedere emigrant statistisch gezien voor LogicaCMG zou gaan werken.

Maar goed, totaal :eek:fftopic: natuurlijk. Ook namens mij natuurlijk welkom op het forum fu0097! Ik vind zelf Melbourne een geweldige stad, ik denk dat je het daar wel naar je zin gaat hebben. Weet je al waar je gaat wonen?

Groeten,
EandE

[quote author=fu0097 link=topic=8382.msg111050#msg111050 date=1202928334]
Hoi Dijnnas,

ook jij bedankt voor het welkom op dit forum!

Wat ga jij doen in MB!

Ik vind het geweldig dat je dit al kan delen met z'n allen! Ook leuk voor in de toekomst om af te spreken met je landgenoten.

Groetjes Natascha en co
[/quote]

Om precies te zijn helemaal niets. Ik wilde jullie alleen verwelkomen  :grin:
Wij gaan of naar Sydney, of naar Perth.

Hoi Natascha,

Lijkt ons ook leuk om een keer af te spreken! Lekkere hollandse BBQ in MB lijkt me altijd gezellig! (kunnen natuurlijk ook al een voorproefje in NL hebben)

Qua werk nog nog geen idee wat we gaan doen. Eerst even lekker rondreizen (ik noem dat acclimatiseren...) en een leuk huis zoeken. Nu druk bezig te orienteren waar we willen wonen in MB (en ons huis verkopen in NL). Dat werk komt vanzelf wel :wink:.

Cheers Rog

Hoi Rog,

dus jullie gaan ook jullie huis verkopen! Ons huis staat sinds eergisteren te koop, echt spannend!

Weten jullie al een beetje waar jullie willen gaan wonen? Wij waren eerst aan het kijken naar Point Cook en Sanctuary lakes.......maar hoor dat we dan wel uit de buurt van het centrum zitten! Dus we zijn nu aan het kijken naar inner east!

Wanneer spreken we af?? Haha!

Lijkt ons idd leuk om al wat mensen te ontmoeten voordat we gaan!

Gr. Natascha en co

Zeker spannend. Hopen dat er snel iemand langskomt met goede smaak en een zak geld... :lol:

Wij zitten inderdaad ook in die buurt (altona, point cook etc) te kijken. Dat valt qua reistijd wel mee (half uur rijden naar centrum). Is ook rustig en betaalbaar. Vanuit het oosten kan de afstand wel kleiner zijn, maar is het qua verkeer volgens mij wat drukker (zeker met al die stoplichten om de 250m). 

Wij hoeven niet zonodig dicht bij het centrum te zitten, liever beetje groter huis in mooie wijk.

Misschien gezellig om in maart ergens af te spreken? Is altijd leuk om hier in NL al je nieuwe buren te ontmoeten natuurlijk :grin:

Groet Rog

Hoi Rog,

ja idd, een mooi groot huis klinkt erg verleidelijk!!!!

Gek he, gewoon met wildvreemden afspreken, spannend!!! (lijkt wel een blind date, haha)

Laat maar horen...

Groetjes Natascha en co

Top! Wat een leuk initiatief! Ik stuur je een berichtje naar je hotmail zodra ik weet welke data wij kunnen.

Toch nog een date geregeld op Valentijnsdag  :lol:

Groet Rog

[quote author=EandE link=topic=8382.msg111111#msg111111 date=1202985235]
[quote author=Luuk link=topic=8382.msg110892#msg110892 date=1202844547]
Statistisch gezien zou dat LogicaCMG moeten zijn.. ;)
[/quote]

Nou Luuk, dat lijkt me wel een beetje kort door de bocht, gelukkig zitten er nog wel meer werkgevers in Melbourne met kantoren in Nederland!En omgekeerd heeft LCMG zoveel kantoren in Australie dat je dan zou moeten zeggen dat dat iedere emigrant statistisch gezien voor LogicaCMG zou gaan werken.

[/quote]

Waarom ga je er uberhaupt serieus op in als er een "knipoog" smiley achter staat? Er werken overigens 2 Nederlanderse Xpdite'ers bij LogicaCMG in Melbourne.. toevallig.. :)

Enneh, meetings? Sure. Ik heb gister een "borreltje" met Rog en Kiek gedronken. Was érg gezellig.. :) Kiek kan erg goed ontbijtjes maken.

Back