even voorstellen voordat we naar Melbourne verhuizen!

De 22ste is er een meeting bij Rog trouwens. Breg + aanhang kan dan helaas niet. In maart? Prima. Wij hebben voorkeur voor een vrijdagavond.

Vrijdagavond is voor ons ook prima!

Laten jullie maar weten welke vrijdagen jullie uitkomt, dan kunnen we een datum prikken!

Gr. Natascha

Zit een "edit" knop boven je post.. ;)

Verder liever de 21ste. De 29ste hebben wij IELTS waarschijnlijk.. :) Rog?

bedoel je de 28e of de 29e dat jullie dan waarschijnlijk wat hebben? want eerst had je het over de 28e!

misschien een beetje dom maar wat bedoel je precies met "er zit een edit knop boven je post"

Gr. Natas

29ste is de dag erna.. ;) En de gemiddelde borrel liep tot nu toe uit op excessief alcohol gebruik..  :roll:

En inderdaad, boven je posts staat
modify.gif
Modify :) Als je daar op klikt kun je fautjez weghalen.

De 21ste kunnen wij. Vrouwlief gaat ook mee natuurlijk.

[quote author=Luuk link=topic=8382.msg111142#msg111142 date=1203001834]
Er werken overigens 2 Nederlanderse Xpdite'ers bij LogicaCMG in Melbourne.. toevallig.. :)
[/quote]

Er werken wel meer XPdite'ers bij LogicaCMG hoor. Zelfs een in Tassie! :cool:

Ha, klinkt al helemaal gezellig en dat is nog niet eens vertrokken naar Melbourne!!!
Ook van ons van Harte Welkom en als jullie hier zijn (in Melbourne) dan kom je gewoon gezellig bij de uitjes die de vriendinnen (en vrienden) club organiseren! Komende zondag gaan we naar Yarra Bend Park!

Ik weet niet wie die andere is, die bij LCMG werkt (Arjon ken ik dan wel) maar mijn hubby is uiteindelijk bij Telstra belandt... Ze lokten vanuit Australië wel, maar hadden dus geen werk op het moment dat we aankwamen....

Het is hier zo gezellig!!!

groetjes van Pauline

Haha, leuk om allemaal.

Natuurlijk moeten we wel integreren he! :p Geen schotels op het dak, en de taal niet leren omdat we toch allemaal Nederlanders kennen..

Hoi Pauline,

hartelijk bedankt voor je warme welkom!

Doet me goed om te weten dat we daar helemaal opgevangen worden door jullie! haha

Mijn man komt eind april die kant op en ik met mijn dochter waarschijnlijk de eerste week van juni!

Dus laat maar weten wanneer weer de eerstvolgende meeting is!

Ik probeer anders ook wel zelf contact te leggen met jullie!

Nogmaals bedankt en misschien wel tot gauw!

Groetjes Natascha en co

't wordt druk daar in Melbourne met Nederlanders.. ;)

Hoeveel Nederlanders zouden er jaarlijks in Melbourne gaan wonen? Elke week wel een gezin / stel, gok ik. Zo'n 100 mensen per jaar gemiddeld over de afgelopen 20 jaar, 20.000 man in totaal. Wonen 3,5 miljoen mensen, dus 0,5% is Nederlands.

Zou maar zo kunnen.. ;) 1 op de 40 mensen. Wel veel.

Hoi Luuk,

wat ons betreft is 21 maart prima!

Alleen nog ff horen of Bregje en Rogier + partners ook kunnen?

Gr. Natas

Hoi,

Hier nog twee die naar Melbourne gaan! Wij, Stephan en Arina, gaan 6 April richting Down Under om eerst even heerlijk te gaan genieten van een werkloos en dakloos bestaan om ons daarna in Melbourne te gaan vestigen.

Groetjes

14 maart heb ik mijn laatste dag op het werk en natuurlijk een afscheidsborrel  :drink:
Het hangt er dus een beetje vanaf hoe laat het daar wordt en waar 's avonds de meeting is. Maar het lijkt ons zeker leuk om andere Melbourne-gangers te ontmoeten  :up:

Back