Even Voorstellen

AnitaG

New Member
Hallo, ik ben Anita en emigreer met mijn gezin, man en 2 kinderen aan het einde van dit schooljaar naar Perth. Niet voor de eerste dkeer. In 2007zijn we ook al een keer richting Perth vertrokken, maar omdat ik dacht dat ik heimwee had, zijn we teruggekeerd naar NL in 2009. Gek genoeg kwam ik er al heel snel achter Dat ik Perth en ons leven daar meer miste dan dat ik Nederland en mijn familie had gemist. We besloten het toch een kans te geven, maar afgelopen zomer kreegmijn man een goeie baan in Perth aangeboden en hebben we besloten die kans met beide handen Aan te grijpen. onze kinderen zijn 9 en 7 en om die reden wilden we ook niet langer wachten. Ons huis staat te koop en deZe keer gaat onze hond ook mee. Dus weer genoeg te regelen.

Herkenbaar! Ook wij zijn na 2 jaar australie teruggekeerd naar nl( voor werk) en misten het vrijwel onmiddellijk, nu inmiddels weer terug in Melbourne en de hond komt eraan! Veel succes , het is het allemaal waard!

Welkom op het forum, wat is het onderbuikgevoel (de emoties) toch moeilijk in te schatten.
Goed dat je het kon uitproberen en ervaren. Ik zit nu in mijn 5e maand Wa en mis mijn eigen huisje in NL en mijn oude ritme, maar besef heel goed dat zo gauw we hier een eigen huis kunnen kopen het onderbuik gevoel wellicht verdwijnt.

succes Simone

Hoi Anita,
Welkom op het forum en voor straks weer welkom in Perth. Heel goed dat je deze keer de hond meeneemt, maakt het toch iets meer definitiever en zorgt ervoor dat je straks gewoon met twee benen hier staat :)

Herkenbaar! Ook wij zijn na 2 jaar australie teruggekeerd naar nl( voor werk) en misten het vrijwel onmiddellijk, nu inmiddels weer terug in Melbourne en de hond komt eraan! Veel succes , het is het allemaal waard!

Dank je wel Belle, goed om te horen dat dit herkenbaar is. we hebben er ontzettend veel zin in en weten dat het dit keer gaat lukken. dus jullie sturen de hond achteraf?

Hoi Anita,
Welkom op het forum en voor straks weer welkom in Perth. Heel goed dat je deze keer de hond meeneemt, maakt het toch iets meer definitiever en zorgt ervoor dat je straks gewoon met twee benen hier staat :)

dank je wel Sacha, inderdaad de hond MOET Mee, hij hoort bij ons gezin. en voor ons en met name de kids heel goed om weer te settelen.

Welkom op het forum, wat is het onderbuikgevoel (de emoties) toch moeilijk in te schatten.
Goed dat je het kon uitproberen en ervaren. Ik zit nu in mijn 5e maand Wa en mis mijn eigen huisje in NL en mijn oude ritme, maar besef heel goed dat zo gauw we hier een eigen huis kunnen kopen het onderbuik gevoel wellicht verdwijnt.

succes Simone

hoi Simone, inderdaad volhouden. het is zooo moeilijk in het begin, maar In WA is het zo mooi leven. NL is zooo tegengevallen en dan heb ik het niet over het weer, gestresste leven hier, geen tolerantie, mensen laten elkaar niet in hun waarde (niet allemaal natuurlijk). als je een tijd weg bent geweest in NL, bekijk je hier alles door een andere bril. Ik ben blij dat onze kinderen op kunnen groeien in Perth in een ander leefklimaat. Blijkbaar hebben we eerst terug moeten komen om dit te ervaren.
Jij succes!

hoi Simone, inderdaad volhouden. het is zooo moeilijk in het begin, maar In WA is het zo mooi leven. NL is zooo tegengevallen en dan heb ik het niet over het weer, gestresste leven hier, geen tolerantie, mensen laten elkaar niet in hun waarde (niet allemaal natuurlijk). als je een tijd weg bent geweest in NL, bekijk je hier alles door een andere bril. Ik ben blij dat onze kinderen op kunnen groeien in Perth in een ander leefklimaat. Blijkbaar hebben we eerst terug moeten komen om dit te ervaren.
Jij succes!

simone, zie.nu pas dat jullie 2 honden hebben meegebracht naar Perth, hoe ging dat?

Heerlijk om weer terug naar Perth te gaan, ik begrijp je verhaal helemaal!
Moeten jullie nog veel regelen? Heeft je man al een datum om ter beginnen met zijn nieuwe baan?
Succes met alles!

Back