Even Voorstellen

Ja, de hond vloog aantal weken na ons en kan ik wel aanraden. wij zijn up & Running : verhuisd, uitgepakt etc en dus ook tijd om haar te bezoeken nu in quarantine , nog even ....!

Hi Anita, wij hebben 2 duitse doggen meegenomen, dus hele uitgave. Maar toen we ze aanschaften wisten we al dat we naar Oz zouden gaan, dus hebben dit als voorwaarde ingecalculeerd. Ik vond de quarantaine tijd erg moeilijk, maar ging toch elk bezoekuur omdat je ze dan in ieder geval uit de kennel kan halen, naar buiten of in de groomroom. Was niks te 'groomen' maar dan konden we even bij elkaar zijn en teuten. Je hebt nl 3 bezoekdagen en je mag max. 2x naar buiten, goed van te voren reserveren. Dat liet ik opwegen tegen t feit dat afscheid altijd turbulent was. En je krijg contact met de verzorgsters, erg aardig en eentje was gek met de doggen ( zien ze niet zo vaak daar) en zij kon ze ook buiten bezoekuren naar buiten laten, dus flink veel bedankt, slijmen, etc.

Sinds ze uit quarantaine kwamen zijn ze veel socialer naar mensen en honden, door alle blootstelling daar denk ik. Want in NL woonden we erg afgelegen en tot onze verbazing nu, wonend midden in een suburb, reageren ze niet op elk geluid, dus ze hebben zich erg goed aangepast. Maar itt de meeste hondeneigenaren hier, houden wij ze binnen als we weg zijn en s avonds. Ben blij dat ze er zijn, leuk gesprekstopic op het hondenstrand, overal aanspraak, alleen altijd n opmerking of het soms ponies zijn, wordt zo afgezaaaaaggggd. Onze huur loopt af per 1 oktober en t zal moeilijk worden n volgende huurwoning te vinden waar ze zijn toegestaan, daar kijk ik erg tegenop.
In de meeste parkjes mag je de honden uitlaten en in natuurgebieden soms, alleen vind ik dat wel eng met slangen en zo en doe ik ze vaak toch aan de riem. En vele uren aan het strand genieten en dolfijnen spotten, ga het vast wel volhouden hoor thanks! kijk vaak even naar de weersverwachting in NL om eea te relativeren, groetjes Simone

Dogs n dolphin.jpg

Hoi Simone, bedankt voor verhaal en de geweldige foto wat een prachtige honden. weten we een beetje wat ons te wachten staat met onze hond. Hij is een ruwharige teckel 1 jaar oud, dus een maatje kleiner dan die van jullie!!! Enjoy your weekend.

prachtige foto! Enne, heul(!) bekend verhaal. Bij ons net zo, maar dan in Sydney. Succes met de herstart!!!
Groetjes,
Kathleen

Heerlijk om weer terug naar Perth te gaan, ik begrijp je verhaal helemaal!
Moeten jullie nog veel regelen? Heeft je man al een datum om ter beginnen met zijn nieuwe baan?
Succes met alles!

Hallo, er valt natuurlijk altijd vanalles te regelen, maar de werkgever van mijn manregelt heel veel. Mijn man werkt inmiddels sinds november 2011 voor de Perth werkgever, maar van huis uit in NL. Wij hebben aangegeven aan het einde van dit schooljaar samen te willen vertrekken. Mijn man is Technical Sales Engineer voor pijpleidingen en pompen. dus wat wij zelf moeten regelen is dat onze hond daar komt, verhuisbedrijf is geregelt, tickets worden komende weeek geboekt. Het enige dat nog moet is ons huis verkopen, maar ja dat loopt totaal niet. druk beZig nu met mogelijkheden om te verhuren, zijn we ook blij mee.Sowieso nog maar 3 weekjes in dit huis en dan komt de verhuizer en gaan wij voor 6 weekjes naar een vakantiehuisje.

Hallo Judith,

Welkom op het forum en geweldig leuk dat je weer teruggaat naar Australie. Ga je nu over 9 weken al of is het afhankelijk van de verkoop van het huis?

Gr,
Piet en Madeleine

Hallo, wij vertrekken zeker naar Perth op 1 juli, one way ticket, het ziet er naar uit dat we ons huis kunnen verhuren, zijn we ook heel blij mee.

Back