Even voorstellen

Marley W.

New Member
Hallo allen, Ben zelf helemaal niet zo thuis op forums maar hier nu al een tijdje aan het meelezen om andere ervaring te zien en kijken hoe andere dingen oplossen.
Zelf zit ik in nederland maar heb een hele leuke australische vriend en is toch wel het idee daar op zijn tijd heen te gaan. (ik wil niet in nederland blijven)
Heb hem leren kennen toen ik daar op een WHV was en toen 7 maanden in dezelfde dorp gewerkt waar hij werkt en de laatste maand samen nog op vakantie gegaan.
Zelf nog op het moment gebonden aan mijn studie in nederland. Nog 2,5 jaar. Vroeg me af of er überhaupt mogelijkheden zijn want zullen nooit kunnen voldoen aan een jaar samenwonen. En de tijd dat ik daar met hem verbleef ook geen huurcontract oid want ik kreeg slaapplek van werk en hij verbleef daar ook want Hij is familie van toen daar mijn baas. voor hem hier een tijdje heen komen is niet mogelijk doordat hij zelf daar een bedrijf heeft waar gewoon vaste maandelijkse kosten(huur, appratuur, etc) aan verbonden zitten. Op het zien we elkaar elk half jaar ongeveer, erg weinig maar meer tijd ivm werk en studie is er helaas niet meer mogelijk, hebben daarbuiten natuurlijk wel gewoon veel contact en we nemen beide de relatie ook gewoon serieus vandaar dat we ons willen oriënteren op de toekomst.
Wel vroeg ik me af of er ooit mogelijkheden zijn wel een partner visum te krijgen zonder dat jaar. dus ook geen gedeelde rekening of andere financieen gedeeld wat duidelijk aan te tonen is. Verder zijn andere visa voor zover ik weet voor mij niet van toepassing met de economische opleiding die ik volg.
Hoor graag ervaringen en meningen van andere.
Groetjes Marley
 
Start nu met bewijs verzamelen (vliegtickets, hotel rekeningen) en nieuw bewijs genereren (samen een rekening openen en daar maandelijks beide een klein bedrag op storten voor je bruiloft ;) ) Over een jaar heb je dan wel meer bewijs :)

Maar lees even lekker verder hier hoe anderen bewijs verzameld hebben. Je hoeft zeker NIET een jaar echt bij elkaar gewoond te hebben.
 
hee, Beide erg bedankt voor de antwoorden, en erg handig stukje was het om te lezen. Dat zijn slimme tips, zal eens gaan kijken naar gezamenlijke rekeningen en dat is sowieso wel handig ook voor de tripjes op en neer en de gezamenlijke uitgaven wanneer we samen zijn. Heel erg bedankt!
 


OFX
Back
Top