even voorstellen

eldie

New Member
Hoi,

Wij zijn  Eddy, Elly Lieke en Imke en we zijn van plan om Nederland op 14 december a.s. vaarwel te zeggen en ons rond Perth te settelen.

[quote author=eldie link=topic=1755.msg15931#msg15931 date=1116933330]
Hoi,

Wij zijn  Eddy, Elly Lieke en Imke en we zijn van plan om Nederland op 14 december a.s. vaarwel te zeggen en ons rond Perth te settelen.
[/quote]

Welkom!

Jullie zijn dus al klaar met de procedure ?

Nou moetje mij toch is uitleggen hoe je dat zo snel voor elkaar hebt gekregen :-D

gr. Erik

enne ... welkom! :up:

Helaas hebben we nog niet alles rond. We zijn begonnen met het voor elkaar boksen van een Australian skilled-sponsored visa. Mijn tante van 89 sponsort ons en we gaan op mijn papieren van (inmiddels, na veel gezeur vanuit Australie) registered nurse. We zijn met alles rond de jaarwisseling begonnen en eigenlijk is nu de definitieve visumaanvraag pas de deur uit. De TIG (= The Immigration Group uit Perth, het door ons ingeschakelde bureau) geeft nu aan (na de medicals en de police-clearance) dat het tussen de 3 en 6 maanden zal gaan duren. Zij denken eerder 3 dan 6 maanden omdat het beroep van registered nurse op de MODL-lijst voorkomt. Omdat ik tegen een super reisbureau-aanbioeding ben gelopen ben ik zo voorbarig geweest tickets te kopen voor ons vieren naar Perth (enkele reis) op 14 december. In principe is die datum dus nog steeds haalbaar! Wij blijven positief denken, nu onze meiden van 9 en 13 nog!

Welkom op het forum :up:
Over 6 maanden zitten we in half november. Dus dat gaan jullie makkelijk redden. "No worries mate"  :)
groetjes Barry

Back