Even voorstellen

Marloes

New Member
Hallo,,,
Ik ben Marloes en ik volg de opleiding Para veterinair (dierenartsassistent)te Nijmegen.
Volgend jaar (mei) ben ik afgestudeerd, en ik ga dan met een vriendin van mij richting Australië.
We zijn daar van plan om een jaar te blijven een daar te werken.
We zijn nu allebei al begonnen met dingen uit te zoeken, maar voor de mensen die tips enz... hebben,, die zijn natuurlijk altijd welkom!!!!

groetjes Marloes
 
Marloes said:
Hallo,,,
Ik ben Marloes en ik volg de opleiding Para veterinair (dierenartsassistent)te Nijmegen.
Volgend jaar (mei) ben ik afgestudeerd, en ik ga dan met een vriendin van mij richting Australië.
We zijn daar van plan om een jaar te blijven een daar te werken.
We zijn nu allebei al begonnen met dingen uit te zoeken, maar voor de mensen die tips enz... hebben,, die zijn natuurlijk altijd welkom!!!!

groetjes Marloes

Welkom,

Tip. Begin met FAQ op deze site en lezen Booklet 6 van DIMIA. kijk deze site voor meer informatie www.immi.gov.au
 
Hoi Marloes,

Welkom op het forum. Ik denk dat er genoeg tips op de site staan, maar als je vragen hebt laat het ons weten.
 
Marloes said:
Hallo,,,
Ik ben Marloes en ik volg de opleiding Para veterinair (dierenartsassistent)te Nijmegen.
Volgend jaar (mei) ben ik afgestudeerd, en ik ga dan met een vriendin van mij richting Australië.
We zijn daar van plan om een jaar te blijven een daar te werken.
We zijn nu allebei al begonnen met dingen uit te zoeken, maar voor de mensen die tips enz... hebben,, die zijn natuurlijk altijd welkom!!!!

groetjes Marloes
Als je van plan bent voor een jaar te gaan en geen intentie hebt om te emigreren, lijkt me een Working Holiday Visa veruit de beste keus. Dat is een visum bedoeld voor jonge mensen die een jaar lang Australie willen zien, en af en toe willen werken om de rest van de vakantie te betalen. Het visum bevat een beperkte werkvergunning: je mag maximaal 3 maanden voor een bepaalde werkgever werken, daarna moet je van werkgever veranderen (of weer verder gaan met vakantie vieren :) ). Je mag niet ouder zijn dan 30 (op moment van aanvraag) en geen 'dependants' (bv. kinderen) hebben dacht ik. Het visum kun je online aanvragen: zoek op www.immi.gov.au naar "Working Holiday Visa" of WHV.
 
"Hans de Visser said:
Als je van plan bent voor een jaar te gaan en geen intentie hebt om te emigreren"]
Inderdaad.
En ik denk de beste plaats voor info over de WHV in het NL is de prikpagina van australie.pagina.nl en daar staat ook een link naar het gumtree forum.

En ook welkom hier op het forum Marloes! :D

groetjes
Simone
 
Back
Top