even voorstellen

Niels

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in dit forum. Ik zal even iets over mij zelf verstellen:

Momenteel ben ik bezig in de laatste fase voor opleiding tot register-accountant. Zodra ik deze titel heb wil ik weg uit dit land. Ik ben in vele landen geweest, maar autstralië is hét. Ik voel me steeds minder thuis in Nederland. Uit wat ik tot nu toe gelezen heb moet het voor mij eenvoudig zijn om de "points test" te slagen. Wellicht handiger om vooraf werk in Australië te zoeken...
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb, ik kom geen mensen tegen die hetzelfde willen doen als ik op deze leeftijd.
 
Niels said:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in dit forum. Ik zal even iets over mij zelf verstellen:

Momenteel ben ik bezig in de laatste fase voor opleiding tot register-accountant. Zodra ik deze titel heb wil ik weg uit dit land. Ik ben in vele landen geweest, maar autstralië is hét. Ik voel me steeds minder thuis in Nederland. Uit wat ik tot nu toe gelezen heb moet het voor mij eenvoudig zijn om de "points test" te slagen. Wellicht handiger om vooraf werk in Australië te zoeken...
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb, ik kom geen mensen tegen die hetzelfde willen doen als ik op deze leeftijd.

Welkom niels
 
Welkom Niels !

Ik kan me herinneren dat ik van 'kleins af aan' dat gevoel van
"ik hoor hier niet thuis" al heb dus ik denk niet dat er een bepaalde leeftijd voor staat !

Je vind hier idd gelijkgestemden en dat voelt als een warm bad !

Als je vragen hebt stel ze maar en meestal weet er wel iemand hier het antwoord of kunnen we je doorverwijzen !

Of gewoon lekker kletsen over wat je bezig houdt !

Greets !

Ingrid.
 
Hoi Niels,
Welkom op het forum!
Heb je je al een beetje verdiept in de verschillende visa soorten?
Voor de skilled visas heb je wel 12 maanden werkervaring nodig. Maar dat mag de voorpret niet drukken, je komt er wel als je echt wilt!
Kijk voor de visa mogelijkheden en immigratieboekjes op www.immi.gov.au
Succes!
 
Back
Top