Danny en Marion
New Member
Hallo allemaal, wij zijn danny en marion en hebben twee kinderen. Ook wij willen graag naar australie emigreren. :lol: Onze voorkeur gaat uit naar Perth.
"Lost said:Anderhalf jaar is zeker reëel. Als jullie vragen hebben"]
Lost,
Met nieuwe regels en processing snelhied als alle papier en skills assessment klaar is dan tussen 2-3 maand.
Ik heb op Britishexpats gelezen mensen binnen 3 week PR gekrijgen (geen MODL, standaard skilled independent)
Gr
Badri
Klinkt goed Badri! Ik hoop dat ik tot één van die gelukkigen mag behoren.badri said:Met nieuwe regels en processing snelhied als alle papier en skills assessment klaar is dan tussen 2-3 maand.
Ik heb op Britishexpats gelezen mensen binnen 3 week PR gekrijgen (geen MODL, standaard skilled independent)
Mee eensLost said:Klinkt goed Badri! Ik hoop dat ik tot één van die gelukkigen mag behoren.badri said:Met nieuwe regels en processing snelhied als alle papier en skills assessment klaar is dan tussen 2-3 maand.
Als je het hele voortraject meerekent en niet tot de gelukkigen behoort die binnen 3 weken een visum krijgen, is 1,5 jaar volgens mij een reële schatting :wink:.