even voorstellen

Danny en Marion

New Member
Hallo allemaal, wij zijn danny en marion en hebben twee kinderen. Ook wij willen graag naar australie emigreren. :lol: Onze voorkeur gaat uit naar Perth.
 
Hoi Danny & Marion,

Welkom op het forum!
Weten jullie al welk visum jullie willen proberen te verkrijgen en wanneer jullie willen emigreren?
 
We gaan voor de skilled independent, en zijn er net mee begonnen met het uitzoeken ervan. Eerst hebben we hier op dit forum erg veel met jullie meegelezen en zo het een en ander uitgezocht.Vandaar dat wij ons dan ook maar hier hebben aangemeld want het is niet makkelijk zeg om het een en ander uit te zoeken en hier hopen we dan ook veel antwoorden te vinden net als alle anderen.We weten dat het allemaal erg lang kan duren dus nee we weten nog niet wanneer precies, maar we hebben de tijd en kunnen we ook nog het een en ander sparen hopelijk.Ik denk dat als alles een beetje mee zit dat het toch in 1,5 jaar te doen moet zijn toch.
 
Anderhalf jaar is zeker reëel. Als jullie vragen hebben, dan weet je waar je ze kunt stellen :wink:.
 
Dank je.
We hebben nu al een probleem, Danny's beroep staat niet op de SOL lijst.
:( Hij is werkzaam als filiaal leider. En wat nu .Ook hadden we al bij een van emigratie agenten zo'n formuliertje ingevult en na aanleiding van de reactie daarop gingen we dus verder .(was ,zeer waarschijnlijk komt u in aanmerking voor een emigratie naar australie).We gaan gewoon vrolijk verder met het uitzoeken lijkt mij zo snel geven we het niet op ,er is vast wel iets te vinden ,hoop ik :)
 
Nu is hij werkzaam als filiaal leider. Maar, is dat altijd al zo geweest? Misschien heeft hij diploma's waaruit een bepaald beroep blijkt dat wel op de lijst staat? Of je pikt een van de andere beroepen uit die het dichtst bij komt waarop je z'n functiebeschrijving kan baseren? Als het getekend is door zijn manager..?
Misschien heb jij zelf een beroep dat op de lijst staat?
Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze ideeën, we gaan ervan uit dat de aanhouder wint! :wink:
 
Bedankt voor de tip.
Ik zelf ben werkzaam als huishoudelijk medewerkster A en werk maar 15 uur in de week. daar komen we dus niet ver mee.
Ik denk dat onze enige optie is om een emigratie buro in de arm te nemen en kijken wat die voor ons kunnen doen.
 
Hallo alle mensjes daarzo,

Ik ben Wendy en 23 jaar en zit er over na te denken om naar australie te emigreren.... eerst ga ik dit jaar of volgend jaar op vakantie daar naartoe.
Ik heb al uitgerekend op een site ergens dat ik 105 punten heb en dus eigenlijk net niet in aanmerking kom :shock:
Hoe zit dat eigenlijk met familie??? ik heb een achtertante (dat is toch het nichtje van tante) daar wonen... telt dat nog mee?? Ik heb eigenlijk een heleboel familie wonen.... maar niet 1e graad

Nja ik ga lekker kieken hiero enzo... dus tot berichten :)
 
"Lost said:
Anderhalf jaar is zeker reëel. Als jullie vragen hebben"]

Lost,

Met nieuwe regels en processing snelhied als alle papier en skills assessment klaar is dan tussen 2-3 maand.

Ik heb op Britishexpats gelezen mensen binnen 3 week PR gekrijgen (geen MODL, standaard skilled independent)

Gr
Badri
 
badri said:
Met nieuwe regels en processing snelhied als alle papier en skills assessment klaar is dan tussen 2-3 maand.

Ik heb op Britishexpats gelezen mensen binnen 3 week PR gekrijgen (geen MODL, standaard skilled independent)
Klinkt goed Badri! Ik hoop dat ik tot één van die gelukkigen mag behoren.
Als je het hele voortraject meerekent en niet tot de gelukkigen behoort die binnen 3 weken een visum krijgen, is 1,5 jaar volgens mij een reële schatting :wink:.
 
Lost said:
badri said:
Met nieuwe regels en processing snelhied als alle papier en skills assessment klaar is dan tussen 2-3 maand.

Ik heb op Britishexpats gelezen mensen binnen 3 week PR gekrijgen (geen MODL, standaard skilled independent)
Klinkt goed Badri! Ik hoop dat ik tot één van die gelukkigen mag behoren.
Als je het hele voortraject meerekent en niet tot de gelukkigen behoort die binnen 3 weken een visum krijgen, is 1,5 jaar volgens mij een reële schatting :wink:.
Mee eens
Badri
 
Back
Top