Even voorstellen

M

Matthew

In 1965 ben ik in Port Kembla (80 km van Sydney) geboren en vervolgens in 1969 met mijn ouders geremigreerd naar NL. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen (9,7 en 3).

In 2000 met het gezin 8 weken in Oz geweest. Na de laatste ontslagronde bij mijn werkgever is, waar ik net de dans otsprongen ben, zijn de emigratieplannen gaan leven. Heb al een aanvraag-formulier voor een Oz-paspoort in huis, maar ik twijfel nog de bekende twijfels: bang voor heimwee (voornamelijk mijn vrouw), de kinderen (2 oudere broers waren 9 en 14 toen mijn ouders naar NL remigreerden en dat was niet makkelijk voor ze), waar kan ik me vestigen in Australië, kan ik daar nog een redelijke baan vinden en last but not least word je daar nu echt gelukkiger....

Gr, Matthew
 
hallo

Welkom op het forum.
Tja die vragen spelen denk ik wel bij iedereen door het hoofd.
Ik denk dat er maar een manier is om erachter te komen.....
veel suc6

groetjes
 
Hoi Matthew,

Welkom op het forum. Ik hoop dat jullie de juiste keuze kunnen maken. Veel succes.
 
Hoi Matthew,

Ik ben ook nieuw bij xpdite - maar ben recentelijk verhuisd (geemigreerd) naar Australie.

Waarom maken jullie niet samen een lijstje met de voor jullie voor- en nadelen van het emigreren. Mijn man en ik hebben dat gedaan samen - het klinkt een beetje gek, maar het heeft ons geholpen om de echte twijfelpunten te discussieren. (sorry hoor, mijn Nederlands gaat steeds achteruit....over een aantal maanden schrijf ik maar in het Engels :wink: ).
 
Back
Top