Even voorstellen

Tash

New Member
Hoi Allemaal,

Ik ben Natasja en samen met mijn vriend Ronald ( over 2 weken mijn man) ben ik bezig met het verzamelen van alle benodigde papieren en info voor emigratie naar Down Under.
Wat geweldig dit forum. Ik vind het heel leuk alle enthousiaste verhalen te lezen van de geemigreerde de mensen en de bezige onder ons. Ik hoop ook dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden die er in de loop der tijd geheid zullen komen.

Groetjes Natasja
 
Hoi Natasja,

Welkom op het forum. Waar willen jullie heen Down Under? Ik hoop ook dat we kunnen helpen met jullie vragen. Veel succes
 
Hoi Silvia,

Het liefst naar Queensland en dan waarschijnlijk de sunshine coast. Maar misschien word het wel eerst de Gold Coast. Ik werk namelijk voor de Marriott Hotel keten en er zitten meerdere hotels aan de Gold Coast van Marriott. Dan heeft in ieder geval een van ons werk en kunnen we gaan werken aan onze droom. Een eigen Bed & Breakfast of camping
 
Hoi - mooi hoor de Sunshine Coast. Wij zijn daarnaartoe geweest vanuit Sydney - een roadtrip heen en weer. Wij zijn een weekje in Noosa geweest - heel erg gezellig. Wij gaan zeker nog een keer - misschien bij jullie B&B :wink:
 
Hoi,
welkom op het forum. Heel veel succes met het aanvragen van het visum. Wij hebben dezelfde droom trouwens, een B&B opstarten. Maar dan ergens in het zuiden.
Veel plezier op het forum!
Sonja en Eric
 
Hoi Natasja!

Welkom op het forum!

Veel plezier met je bruiloft, en succes met het emigreren/visum!!


groetjes

Simone
 
Moneypenny said:
Hoi - mooi hoor de Sunshine Coast. Wij zijn daarnaartoe geweest vanuit Sydney - een roadtrip heen en weer. Wij zijn een weekje in Noosa geweest - heel erg gezellig. Wij gaan zeker nog een keer - misschien bij jullie B&B :wink:

Wauw, een eigen B&B, dat is ook mijn droompje. Maar ik denk dan altijd dat die droom niet realistisch is. Of toch wel? Moet je niet heel veel te investeren hebben om zoiets te kunnen beginnen daar? Ga je dan voor een Business visa?

Groetjes Seraphine
 
We gaan proberen via een skilled visa daar te komen en gaan eerst gewoon werken in de hotel industrie en metaal net zoals hier en vanuit Australie zelf proberen om alles op te starten voor een eigen B&B.
Hopelijk lukt dat.
Ik werk zelf voor de Marriott keten en kan via hun een transfer maken naar een hotel in Australie. Ik vind het wel fijn om de zekerheid te hebben dat een van ons een baan heeft.
 
Back
Top