Even voorstellen

IngeC

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Inge (31) en werkzaam bij de Nederlandse politie. Sinds enige tijd werft Western Australia Police (WAPOL) politiemensen uit Europa. Een collega/vriendin is mij voorgegaan en zit er inmiddels al weer een half jaar.
Ik ben zelf 2 keer in Australie geweest waarvan ik een paar jaar geleden een half jaar heb rondgereisd met een rugzak. Verliefd geworden op het land en besloten om ook te solliciteren bij WAPOL. M'n soll. is inmiddels de deur uit en nu maar afwachten..... :lol:
Zijn er nog meer mensen die hebben gesolliciteerd bij WAPOL?

Groetjes Inge

Ha, mooi. Het is nooit weg een agente in Oz te kennen. Kan ze mooi een oogje dichtknijpen als we iets te hard voorbij rijden :p

Welkom op het forum.
Zeker nooit weg een Nederlandse politie in WA die begrijpt als ik weer eens vergeet dat je hier wel voor rood licht moet wachten als je op je fiets links afslaat. En dan probeer duidelijk te maken dat dat in NL wel mag en vergeten was dat het hier niet mag, maar dan rechtsaf natuurlijk.
Succes met alles

Groetjes Erna

Dag Inge,
Welkom. Er is nog iemand op het forum die op die manier hierheen (WA) is gekomen. Of ze nog actief is op het forum weet ik niet (en helaas ook haar nick-naam niet). MIsschien kun je haar vinden door te 'searchen' op WAPOL of zo...

Hoi Inge,
Welkom hier.
Leuk volk bij de WAPOL hoor,ik ken er een stuk of acht (zwagers en maten)en die zijn allemaal even gezellig,op de ex van m'n vrouw na dan.  :grin:
Succes met de soll.  :up:

De nickname van die persoon, die ook vanuit NL bij de politie in WA is gaan werken is: "Lente".

Probeer hem/haar eens een PM te sturen en wellicht krijg je antwoord.  :up:

Welkom op het forum :hi:
Succes met het wachten.

Ik heb niet gesolliciteerd, wel gereageerd op de verhuur van die kleine kamertjes die ze daar beschikbaar hebben :grin:

Mariette

G'day!

Bedankt voor jullie reacties. Een aantal van jullie verwijzen naar een collega die actief is (geweest)
op het forum. Mijn collega/vriendin die al in Oz zit is Lente. Jullie zullen haar waarschijnlijk bedoelen.
Tsja, en verder hoop ik jullie allemaal snel tegen te komen terwijl jullie allerlei overtredingen maken, want dat betekent dan dat ik er al zit hahaha!!

Groetjes Inge

He Inge,

Jack speaking......
Je mag van geluk spreken als je in Australia komt werken,
Die rijden allemaal in dikke V8 rond.
Ze scannen je snelheid als je ze tegenkomt.
Rij je te hard zitten ze in luttele sec. achter je met de kerstverlichting aan.

Oja , wees niet te streng voor rondrijdende emigranten...... :grin:

Beautiful job, ....great :|

Jack :evil:

Op die voorwaarde dat jij, net als bij het slapengaan, ook de oogleden toe doet (m.a.w. een oogje dicht kan knijpen)...dan is het ok...dan heb ik geen probleem om je tegen te komen :)

hey Inge,
goede plek om naar toe te gaan WA!
en luister maar niet naar al die creeezie lui hier opt forum die geen boete willen als ze zelf de wet overtreden, haha!
grts, Marieke
heb in de 11 jaar dak mn rijbewijs nog nooit een boete gehad door me gewoon aan de snelheidsregeltjes te houden.

[quote author=IngeC link=topic=6983.msg88935#msg88935 date=1178209787]

Ervaring Jack...????  :grin:[/quote]

Bullseye,

Back