Even voorstellen

Zo werkt het wel Marieke maar als iedereen is zoals jij zou ik geen werk hebben..... :wink:
Dus die overtreders blijven nodig om mij aan het werk te houden zullen we maar zeggen :roll:

Nou Inge, Behalve de 'gewone' snelheids overtreders krioelt het hier ook van de hoons die het leuk vinden om effe te racen en/of donuts te maken. Genoeg uitdaging om die van de weg te krijgen wat mij betreft ;-)

[quote author=mariekske link=topic=6983.msg88989#msg88989 date=1178268412]
hey Inge,
goede plek om naar toe te gaan WA!
en luister maar niet naar al die creeezie lui hier opt forum die geen boete willen als ze zelf de wet overtreden, haha!
grts, Marieke
heb in de 11 jaar dak mn rijbewijs nog nooit een boete gehad door me gewoon aan de snelheidsregeltjes te houden.
[/quote]

Je kunt ook geen snelheidsovertredingen krijgen in zo'n (ge) bakje die niet harder gaat dan 45km/uur.... :? :oops: :| :| :shock:

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=6983.msg88920#msg88920 date=1178198230]

Die rijden allemaal in dikke V8 rond.

[/quote]

Die V8's van WAPOL kun je op 1 hand tellen als ze ze nog hebben,en zijn niet voor 't normale politiewerk.
99% zijn doodgewone Holden commodore's...met een V6,MIG heeft een paar Ford Falcon XR6 turbo's (zwart met 3 antennes op de achter ruit)
en andere persuit auto's zijn Commodore SV6's...supercharged.
Niettemin zijn die "doodgewone" commodores sneller dan een Golf TDi

Aahh, maar jij bent nog niet in de NT geweest.

4 uitlaten onder het bakkie , en die zitter er niet voor de show.
Goede gasten om mee te praten, zolang je maar aan de regels houd.
........Blijven vriendelijke gasten ook als je de regels overtreed, zo was er een ruzietje in Katherine, politie kwam eraan met zo'n hondekooi pakte de man op stopte hem achter in de kooi, deurtje dicht en afvoeren, dit alles in 3 minuten.

Heel rustig en heel beleefd was de politie, fantastisch om te zien.
Bij het wegrijden zag je de man in die kooi zitten :grin:, great picture

Nou, ook voor een 'doodgewone' Holden Commodore doe ik het hoor  :wink: Je kunt trouwens vanuit WA ook gedetacheerd worden in het NT in een outback post heb ik begrepen.  :cool:

[quote author=Jack link=topic=6983.msg89044#msg89044 date=1178332518]
Aahh, maar jij bent nog niet in de NT geweest.

[/quote]

Da's waar...ik heb ze in Queensland wel gezien met V8

Ik heb de ''zware jongens'' ook gezien.
In een ''normale'' auto, bedoel ik mee geen police sticker of lichten op het dak.

Stond langs de weg had een snelheidsduivel  angel te pakken.
Die incognito bak was flink uitgebouwd, 4 uitlaten, serieuze banden eronder, stuk of 5 antennes op zijn dak met uiteindelijk een zwaailicht achter zijn vooruit.

Die toerist zal wel geschrokken zijn,

Trouwens, Perthpete,

Heb je site even bekeken. Prachtige foto's moet ik zeggen! Fotografeer zelf ook graag.
Is dat ook je officiele beroep?

Hoi Inge,
Nee (helaas ?) fotograferen is niet mijn beroep. Slechts een hobby. Ik zou mogelijk ooit wel eens wat willen gaan doen met fotografie, maar voorlopig betaald mijn 'echte' werk een meer dan voldoende boterham, dat zou ik met fotografie zomaar niet voor elkaar krijgen. Soms wel eens frustrerend hoor, heel diep van binnen zou ik het best leuk vinden ;-).

Heb jij ook nog ergens foto's online staan?

[quote author=perthpete link=topic=6983.msg89169#msg89169 date=1178449099]

Heb jij ook nog ergens foto's online staan?
[/quote]

Nee, heb nog geen eigen site. Heb wel plannen om er eentje te laten maken. Mijn broertje is er nogal handig mee. Ik vind het zelf ook altijd erg leuk om (foto)sites van anderen te bekijken. 

Je hoeft geen eigen site te hebben... Als je je fotos op internet wilt zetten kun je ook gebruik maken van fotosites zoals www.flickr.com van Yahoo. Ik noem specifiek deze omdat ik die ook gebruik (www.flickr.com/photos/perthpete/sets ;-) ). Je kunt gratis al een account aanvragen en vervolgens fotos uploaden.

De meeste fotos op onze weblog staan in feite ook op de flickr site... En onze weblog is ook weer een gratis dienst van Google (www.blogger.com)

[quote author=perthpete link=topic=6983.msg89202#msg89202 date=1178524788]
Je hoeft geen eigen site te hebben... Als je je fotos op internet wilt zetten kun je ook gebruik maken van...

[/quote]

Owh... Dat wist ik niet. Dat moet ik dan ook maar eens gaan doen. Lijkt me erg leuk. Thanx!!

Ik stuur zeker de link door tegen die tijd. Maar kan nog wel even duren hoor  :shock:

[quote author=perthpete link=topic=6983.msg89451#msg89451 date=1178768851]
No Worries, WA = Wait Awhile ;-)
[/quote]

Ik heb je een PMmetje gestuurd.

Groetjes Inge

[quote author=Lost link=topic=6983.msg89738#msg89738 date=1179095870]
Welkom op het forum! :up:
[/quote]

Dank je Lost. Tassie is trouwens schitterend!!!

Back