Even wat algemene vraagjes

Wel een koopjes zeg!! een minidisc speler voor 15 euro?? Jammer dat wij niks meer kopen :) Anders had ik wel het een ander van je over genomen.

Maar er kan dus verrekte veel in 15 m3, zijn er ook kleinere containers? Wij hebben veel spullen die allemaal uit elkaar kunnen en kasten enzo hebben we niet echt. En bij zo'n vol pakket vullen ze de container dan zelf of moet je dat wel zelf doen?

Grtz Tanne en John  :cool:

Het is een veiling dus de huidige boden staan er nu op. We hopen natuurlijk dat er andere mensen zijn die hoger gaan bieden. Al met al hebben we nu al 1 ticket bij elkaar gespaard.
Ja, we hebben een keuze gemaakt voor een verhuisbedrijf, maar dat ga ik hier nog niet melden, dat verzwakt onze onderhandelingspositie (stel dat ze meelezen).
15 m3 gaat niet alleen in een container, maar gaat in een groupage mee. Dat houdt in dat onze spullen samen met die van andere mensen in 1 container (20ft of 40ft) gaan. Dit gaat als groupage naar Australie, alwaar het weer in verschillende inboedels wordt gescheiden.

Niet alle wasmachines hebben hier twee wateraansluitingen. Ik heb een half jaar geleden in adelaide een nieuwe electrolux wasmachine gekocht en die is alleen aangesloten op koud water. Je hebt hier veel toploader wasmachines en die moet je inderdaad aansluiten op warm en koud water. Maar het is dus niet onmogelijk om hier een 'normale'  :wink: wasmachine te kopen.

[quote author=tinusv link=topic=1013.msg8399#msg8399 date=1107456407]
Het is een veiling dus de huidige boden staan er nu op. We hopen natuurlijk dat er andere mensen zijn die hoger gaan bieden. Al met al hebben we nu al 1 ticket bij elkaar gespaard.
Ja, we hebben een keuze gemaakt voor een verhuisbedrijf, maar dat ga ik hier nog niet melden, dat verzwakt onze onderhandelingspositie (stel dat ze meelezen).
15 m3 gaat niet alleen in een container, maar gaat in een groupage mee. Dat houdt in dat onze spullen samen met die van andere mensen in 1 container (20ft of 40ft) gaan. Dit gaat als groupage naar Australie, alwaar het weer in verschillende inboedels wordt gescheiden.
[/quote]

Dus dan neem ik aan dat ze het zelf in de container zetten allemaal. Zetten ze die dan voor de deur neer ofzo? Ik weet dat dat bij de marine wel zo gedaan word. Word er gewoon een container in de straat neergezet en dan zeg jij wat erin mag. Heel makkelijk!!

Grtz Tanne  :cool:

Nee het is (we moeten natuurlijk nog maar zien of het allemaal zo gaat...) goed geregeld. 22 februari komt het verhuisbedrijf hier. Ze laden alle spullen in die wij mee willen hebben. En dan nemen ze dat mee in de vrachtwagen (oh ja en ze verpakken het ook allemaal zeewaardig) of ze komen gelijk met de container als we de laatste zijn. Dan gaat de container gelijk door naar de haven... Dan gaat de container een tijdje (lees 37 dagen) met de boot. En dan geven wij ons nieuwe adres in Brisbane door. En dan komen ze het daar netjes afleveren en uitpakken en de meubels in elkaar zetten. Nu maar hopen dat het allemaal netjes gebeurd!  :| Ik moet het eerst zien voor ik het geloof. Oh ja en ze maken dus ook de inpaklijsten en ze regelen alles van begin tot einde.... Klinkt niet slecht he?

Hi Rebecca,
Mag ik vragen wie jullie verhuisbedrijf is geworden ? Ik ben benieuwd want 1 van de door jullie genoemde keuze's was het bedrijf wat wij gebruikt hebben.

groeten,
Peter

Jep dat mag: het is geworden (zoals het een echte Hollander betaamt! De goedkoopste  :-D) Gebr. van den Eijnden - Euromovers. Zij bieden ons voor het minste geld de meeste service. We moeten nog wel eerst zien dat alles klopt en goed gaat. Maar dat hoor je wel zodra alle spullen zijn uitgepakt en in elkaar gezet!

Was dit degene die jij bedoelde?

Rebekka, gefeliciteerd.
Je hebt inderdaad een prima bedrijf gekozen. Wij hebben dit bedrijf drie jaar geleden gebruikt en ze werkten erg professioneel. Kwamen met drie man 2 dagen om alles in te pakken.
Alles was perfect ingepakt en ik had zelfs een weddenschap met een van de inpakkers: hij garandeerde me dat geen enkel glas (en we hadden er veel) gebroken zou zijn als we het aan de andere kant zouden uitpakken..........moeilijk te geloven. Toch waar ! Er was niets gebroken, niets beschadigd.
Op zich een wonder met meer dan 150 dozen en andere verpakkingen met veel breekbare spullen.
Of zou het toch de excellente manier van verpakken zijn geweest ?  :up:

Je hebt inderdaad een prima bedrijf gekozen. Wij hebben dit bedrijf drie jaar geleden gebruikt en ze werkten erg professioneel.

Wat is het adres van het bedrijf?

Fieuw! Ik begon me al zorgen te maken. Vooral omdat ik al vanaf 2 uur op ze zit te wachten (ze komen alvast wat dozen brengen voor de spullen die naar onze ouders gaan, het is inmiddels bijna 4 uur  :wink:). Ik heb het andere verhuisbedrijf afgebeld, nou ja hij belde zelf. Hij was natuurlijk teleurgesteld. Maar ik hou niet zo van gelikte praatjes. Onder het mom van: je komt vast nog uithuilen als het niet goed gegaan is! Ach ja als je er een verhuizing mee verkoopt. Maar die verhuizer die we nu hebben is heel gemoedelijk. www.movers.nl is het adres. Ik zal achteraf laten horen of het goed was. Dat mag toch? Mond op mond reclame? En anders hoor ik het wel!  :up:

Back