Angelique en Peter
New Member
Hoi luitjes,
Aangezien ik nieuw ben op deze zite, lijkt me dit de ideale plek om mijn partner en mezelf even voor te stellen.
Ik ben Peter en mijn Partner (met hoofdletter :wink is Angelique.
We zijn ons aan het voorbereiden om ergens eind dit jaar een Skilled Visum aan te vragen.
We hopen ergens in de buurt van Brisbane terecht te komen, omdat dat ons een prachtige regio lijkt.
Het klimaat daar spreekt ons ook erg aan
We zijn al op een seminar geweest (gegeven door de Imigration Group) in Amsterdam. Toch zitten we nog met een helehoop vragen. Met een van de belangrijkste vragen: Met welke migration agent kunnen we het beste in zee?
We vonden de Immigration Group namelijk ERG duur :-o
Vragen zij een normale prijs (conform marktprijs)?
Ik vind dit een prachtige site en hoop hier vaak terug te komen :mrgreen:
Tot gauw,
Angelique & Peter
Aangezien ik nieuw ben op deze zite, lijkt me dit de ideale plek om mijn partner en mezelf even voor te stellen.
Ik ben Peter en mijn Partner (met hoofdletter :wink is Angelique.
We zijn ons aan het voorbereiden om ergens eind dit jaar een Skilled Visum aan te vragen.
We hopen ergens in de buurt van Brisbane terecht te komen, omdat dat ons een prachtige regio lijkt.
Het klimaat daar spreekt ons ook erg aan
We zijn al op een seminar geweest (gegeven door de Imigration Group) in Amsterdam. Toch zitten we nog met een helehoop vragen. Met een van de belangrijkste vragen: Met welke migration agent kunnen we het beste in zee?
We vonden de Immigration Group namelijk ERG duur :-o
Vragen zij een normale prijs (conform marktprijs)?
Ik vind dit een prachtige site en hoop hier vaak terug te komen :mrgreen:
Tot gauw,
Angelique & Peter