Expo

king

New Member
Hallo Allemaal !

Zijn er mensen die mischien niet kunnen naar die expo of ziek zijn / worden  ?? Laat t me weten want ik wil dr graag heen ! Wat een onzin dat je je eerst moet inschrijven. Kom er nu pas achter  :x  :-o
Hoeveel mensen zijn er uberhaupt uitgenodigd, 500 ? En ze willen er 20.000 ! Oke mn eigen schuld ik had t in de gaten moeten houden.
Ga er zowieso toch maar even kijken, je weet nooit

- art -
 
Ik zit ook nog niet zo lang op dit forum, en kwam er ook vandaag pas achter dat die expo's georganiseerd worden.
Die van Amsterdam zit helemaal vol.
Ik heb begrepen dat er maar 300 mensen geselecteerd zijn, dus om daar naar toe te gaan heeft weinig zin denk ik.
Je zult een toegangsbewijs nodig hebben.
Voor Berlijn zijn er voor a.s. vrijdag nog plaatsen beschikbaar.

http://www.australian-embassy.de/visa/visas/migration/Registration.doc

Even registreren en dan afwachten of je uitgenodigd wordt.
Ik zelf twijfel nog of ik naar Berlijn ga, want het is toch bijna 7 uur rijden.
En ik weet niet of ik vrij kan krijgen........maar misschien dat ik me toch wel inschrijf.
Zijn er uberhaupt mensen die naar de expo in Berlijn gaan?
Misschien handig om eventueel gezamelijk te reizen. 
 
Dus maar ca 300 personen die uitgenodigd zijn.
Maar zeer weinig gezien de campagne "op zoek naar duizenden"

Ook krijg ik sterk het gevoel dat de expo is gericht op medici en IT vaklui maar kan het mis hebben.
Is er iemand die op agrarisch terrein is geinteresseerd en daarvoor ook is uitgenodigd?
Ben zelf namelijk niet uitgenodigd voor de expo echt$#%^@$^ maar te zeggen.
Heb afgelopen vrijdag pas bericht gehad dat ik niet welkom was.

groetjes Teuni
 
Meer info vind je in het volgende topic: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2309.0  :up:
 
[quote author=Teuni link=topic=2752.msg30216#msg30216 date=1128325122]


Ook krijg ik sterk het gevoel dat de expo is gericht op medici en IT vaklui maar kan het mis hebben.

groetjes Teuni
[/quote]

Hi Teuni,

Helaas helaas, geen IT'ers nodig!!! De beurs is voornamelijk gericht op engineers en verplegend personeel.

Hans
 
En was het zinvol!!!!
Hebben jullie er veel aan gehad, ik had geen uitnodiging gekregen, jammer jamer jammer, maar helaas

groetjes Irma
 
Wel interessant, maar zinvol??
Is even afwachten, er was veel interresse, maar niet echt concreet, vond ik.
Ze zeggen dan dat ze nog verder contact opnemen, ben benieuwd?
 
Vond het redelijk interessant maar zeker niet zinvol. Geen on-site job-offers maar eerder van: laat je cv achter, dan nemen wij wel contact met je op. Ben benieuwd....

Hans
 
Back
Top