Extra beroepen op MODL

Rob Breumelhof

Active Member
De MODL zal worden uitgebreid met de volgende beroepen !!!!

Bricklayer
Cabinetmaker
Carpenter and Joiner
Child Care Co-ordinator
Civil Engineer
Cook
Dentist
Electrical Powerline Tradesperson
Electrician – General Electrician
Electrician (Special Class)
Electronic Equipment Tradesperson
Fibrous Plasterer
General Electrical Instrument Tradesperson
Nuclear Medicine Technologist
Plumber – General Plumber
Podiatrist
Solid Plasterer
Speech Pathologist

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide

[quote author=Rob Breumelhof link=topic=1563.msg13459#msg13459 date=1114077016]
De MODL zal worden uitgebreid met de volgende beroepen !!!!

Electronic Equipment Tradesperson
Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
[/quote]

Hoi Rob
Ik zie ook mijn beroep op dat lijstje van jouw staat. Electronic Equipment Tradesperson  Wat wil dat nou precies zeggen dat deze nu ook op de MODL lijst staat. Is dit het zelfde als de SOL lijst....? Maar daar stond ie al op.
groeten Barry uit Den Bosch maar hopelijk volgend jaar naar Adelaide :)

ik ben ook benieuwd wat dit betekent eigenlijk..civil engineer staat ook op SOL..wat voegt dit toe? extra punten? zodat we nu wel 120 krijgen ipv die vreselijke 115?  :lol:

Geoetjes Mir (ook uit Den Bosch!)

Dat hebben wij ook.. door dat john zijn beroep op modl staat zijn we van 115 punten naar 130 punten gegaan!! En als hij ook nog eens een joboffer heeft staan we op 135 punten!! yeah yeah yeah!!!!  :happysun: :applaus: :cheer:

De MODL is de MIGRATION OCCUPATIONS in DEMAND LIST (knoop het goed in je linkeroor:))
DE SOL = SKILLED OCCUPATIONS LIST (knoopje in je rechteroor) en als je nu het nog kan horen :p

MODL levert idd EXTRA punten....hoeveel dat is te zien kun je vinden op de site van de DIMIA... http://www.immi.gov.au/migration/skilled/modl.htm

Gefeliciteerd dus voor jullie dat jullie beroep daar op vookomt :)
(beide beroepen wat ik kan uitoefenen komen niet voor, maar ik heb het waars. ook niet nodig, omdat ik al 125 punten heb)....

oh help!!!! ik moet zeggen dat ik nu toch wel een ietsiepietsie opgewonden begin te raken  :lol: wanneer worden die beroepen toegevoegd?? ik zie ze nog niet op de site van dimia?? ok mir relax..nog niet meteen de champagne opentrekken hahahahahaha

Je krijgt geloof ik 15 punten extra als hij op de MODL staat dus misschien is een kleine  :dancing: wel op zijn plaats!
Ik hoop dat het jullie inderdaad helpt !

:cheer:Groetjes Nora  :cheer:

Hi allemaal,

Als jouw beroep op de MODL staat en je hebt een job offer, dan krijg je 20 punten extra.
Als jouw beroep op de MODL staat en je hebt GEEN job offer, dan krijg je 15 punten extra.

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide

ik heb je een email gestuurd rob..ben enorm blond misschien maar kom er niet uit..heb dimia site bekeken en kan het niet vinden..geldt dit voor specifieke areas of in het algemeen?

Mir  :?

dus maluka..help me even..als we nu 115 punten krijgen en dus voor een sir visum moeten gaan ipv een veel fijner 'we kunnen overal gaan wonen en werken visum' en deze beroepen worden toegevoegd krijgen we 15 punten extra en hebben we dus de benodigde ipv 115 130 punten? vriendje voldoet aan alle eisen gesteld aan civil engineer op de SOL list?

groet, een beetje adhd Mir  :cool:

Als je dus nu (zonder dat je wist van de MODL) op 115 punten uitkomt en nu blijkt dat het beroep op de MODL voorkomt krijg je 15 punten extra als je vriend nog geen job-offer heeft en 20 punten extra als hij dat wel heeft.....dan kom je dus in ieder geval boven de 120 punten uit....feli!!!

Wanneer komt dit op de site van de australische regering te staan dan? En hoe ben je dit te weten gekomen??

Grtz tanne

Leuke lijst, maar wij schieten er niets mee op helaas!

Komen er ook nog beroepen bij op de SOL-lijst?

Yeah!!!!!!!! Me is so HAPPY!!!!!!!!! Maakt het emigreren weer wat makkelijker!!!!

:happysun: :applaus: :cheer: :balloons: :cheers: :clap2: :crazy: :dancing: :drink: :drinking:

Als kok erbij komt zou dat echt fantastisch zijn!!! Dan geen geklungel en uitgezoek hoe we er dan moeten komen!! Spannend dit!  :cake2:

Geweldig dat je dit weet te melden Rob! Nu maar hopen dat het er snel bijkomt op de lijst.

Groetjes,

Neeltje

Kok staat er ook bij! Neeltje.
Ik wil je niet onterecht gelukkig maken, maar ik moet me sterk vergissen als ik niet zie dat het op de MODL lijst staat!!!!

Back