factory outlets

Danny-Eva

New Member
Hallo iedereen,

Voor toekomstige tripjes en eventuele emigratie (vanuit Nieuw Zeeland) naar Australie ben ik erg benieuwd of je ook leuk kunt shoppen bij factory outlets in de buurt? Ik ben er wel geweest maar dat is alweer zo lang geleden en toen reisden we op een zeer strak budget dus winkelen deden we al helemaal niet. Inmiddels zijn we nu volwassen en dat budget ach, dat passen we zo nu en dan even aan. Ik neem aan dat verder alle bekende namen wel te vinden zijn in South Australie. Ik zag dat er een Ikea zit in ieder geval, dus dat is al mooi meegenomen!

Ik hoor het graag!

Groetjes
Danny-Eva
(overigens ga ik deze post ook in Vic zetten, ik hoop dat dat okee is met de moderator?)
 
Vlakbij Adelaide Airport (en indirect dus ook niet al te ver van IKEA) heb je hier Harbour Town, een shopping mall met allemaal factory outlets. Doe er je voordeel...
 
Dank je wel voor je reactie. Ik ben wel niet een die-hard shopper maar dat soort oorden kunnen mij wel gelukkig maken, even doen of je vreselijk veel geld hebt. Overigens zou ik het ook leuk vinden om andere tips te ontvangen over vakantie vieren in en om Adelaide voor een kort uitje met m'n man of een vakantie met man en kinderen. Ik hoor het graag!

Groetjes
Danny-Eva
 
Ik ga elk jaar naar voor een paar dagen naar Claire Van uit de city Adelaide 2 uur rijden). Er is daar een caravan park met zwembad, great voor de kids en er is veel speel ruimte en voor de volwassen veel wijneryen te bezoeken en je kunt geweldig luchen overal.

Wat ook een aanrader is is  Narnu farm on Hindmarch island (bij Goolwa) (1.5 uur van uit de City Adelaide). Veel klimbomen en speeltuig voor kinderen en ze kunnen er paard rijden ect. Het strand is ook dichtbij.
Veel plezier
groet Wil :up:
 
Back
Top