factory outlets

Danny-Eva

New Member
Hallo allemaal,

Ik was erg benieuwd of er in Victoria ook een outlet mall zit net als in Queensland? Ik kan het op het internet niet echt vinden en vaak kun je ook niet echt peilen of het wel een beetje mall is. En ben ook wel nieuwsgierig naar de rest van de shop gelegenheden voor toekomstige reisjes en eventuele emigratie naar OZ vanuit Nieuw Zeeland.

Ik hoor het graag!!

Groetjes
Danny-Eva
Overigens heb ik een zelfde topic in SA gezet, ik hoop dat dat okee is?
 
Hoi,

Je hebt hier in Melbourne (Essendon en Southern Cross) DFO en dat zijn vrij grote malls met veel winkels.  Ik hoor er verschillende berichten over maar vind zelf Country Road, Ralph Lauren en Frat House een goede collectie hebben en wij kunnen meestal wel slagen.  Ik hoor van mijn schoonzusjes die in Sydney wonen dat "onze" outlets vele malen beter zijn dan die in Sydney en zij slagen meestal bij Witchcery en Table Eight.
 
Kijk dat is toch fijn om te weten! Ik wil namelijk ook met manlief in juli een paar dagen weg, dus misschien wordt dat wel Melbourne. Ik heb er helemaal zin in! Overigens alle andere tips ook heel welkom voor een leuk weekend weg in Melbourne en omgeving!!

Dank

Groetjes
Danny-Eva
 
wij wonen hier in melbourne sinds december dus echt heel veel tips kan ik je nog niet geven. als jullie in juli deze kant opkomen is het misschien een idee om naar de sneeuw te gaan. wijzelf zijn er nog nooit geweest maar gaan eind juni naar falls creeck. ook als je niet skiet schijnt het een ontzettend mooie omgeving te zijn. verder hebben wij the great ocean route gereden; echt een aanrader. op onze weblog staat een uitgebreider verslag hiervan; misschien wat leuke tips om te zien. het adres is www.vlasjes.blogspot.com. en we hebben hier alle dierentuinen gezien. wij vonden werribee zoo fantastisch. ook dit staat op ons blog.

nou veel plezier met jullie trip.

groetjes lisette
 
wellicht een paar ideen:

Je kunt in juli wellicht walvissen zien in warrnambool:
http://www.warrnamboolcam.com/whales.htm
Tower Hill (net na warrnambool, op de great ocean road) is een aanrader als je koalas, roos en wallabies wilt zien. Je struikelt er daar over.

Vanuit Melbourne met de auto naar Hanging Rock, eerst ontbijten op Mt Macedon, dan Hanging Rock en daarna lunchen in Daylesford.

In Melbourne is de haven in Williamstown leuk voor een lunch en dan met de water taxi naar st. Kilda.
 
Dank jullie wel voor jullie goede tips! We zitten er aan te denken om misschien toch wat later in het jaar te gaan vanwege de kou. Hier in Nieuw Zeeland zitten we ook vrij dichtbij de sneeuw en we wilden ook echt voor de stad gaan en wellicht een beetje mooie natuur. Maar echt rondtrekken waren we niet van plan, we zouden immers maar 3 dagen komen (even zonder kinderen op pad, nog nooit gedaan namelijk, even bijkomen). We kennen Australie ook wel goed, en we krijgen nog steeds geen genoeg van het wildlife daar, maar Melbourne hadden we ons nooit eerder echt in verdiept en daar zijn we nu toch wel nieuwsgierig naar. Maar zo kom ik wel aan leuke uitstapjes voor ons korte vakantietje zonder kinderen. Dat krijg je ervan als je gaat emigreren dan zijn opa en oma niet zomaar bij de hand om op te passen en daarom hebben we dat ook nog nooit gedaan. Wat zullen we bijkomen zeg, en ook enorme heimwee naar onze kinderen krijgen na 1 dag! Ach misschien besluiten we ook wel gelijk langer te gaan en de kinderen mee te nemen. Maar shoppen zal ik!

Groetjes
Danny-Eva
 
Back
Top