Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Ook ik kom af en toe nog eens langs...meer om te lezen dan te reageren hoor....waar we begonnen zijn in Brisbane 9.5 jaar geleden zijn we inmiddels alweer een half jaar woonachtig in Melbourne.
 
Ik kom ook nog af en toe kijken.
Maar wel vanuit het koude kikkerland, met momenteel een wisselvallige zomer...:( ... helaas.

Congrats @Tour !
 
Nog steeds af en toe op het forum. Altijd fijn om te lezen hoe het gaat met anderen en de mensen van “toen”. Maar ook advies over van alles en nog wat blijft onmisbaar.
Nog steeds in Bendigo, denkend over “wat doen we als we de 10 jaar hebben bereikt?” (zitten op 6), dus nog tijd. Dochter op uni en 1 in year 12, allebei werk en nog altijd gelukkig. Best choice ever!
 
Familie de Wit is nog altijd heel gelukkig in Perth.
Geen uitbreidingen in het gezin meer, wel een kat kwijt geraakt (ging naar buiten en kwam niet meer terug, we hopen dat ze een huis heeft gevonden waar het rustiger is). Beiden van baan gewisseld, oudste "kind" studeert aan UWA, jongste in jaar 11.
Wonen ook heel saai nog altijd in het huis dat we hebben laten bouwen (hebben wel de Love it or List it gedaan, dus lekker aan het verbouwen geweest tijdens de hele Covid periode).
Onlangs terug naar Nederland geweest voor een vakantie (na 13 jaar weer eens Kerst met je moeder en zus vieren is een hele ervaring....) en zijn wederom tot de concusie gekomen dat wij daar niet meer thuis zijn. Misschien hingen we in de verkeerde regio rond (Rotterdam e.o.) maar wat is het ongezellig en hard geworden in Nederland.
Ik kan niet garanderen dat ik wekelijks hier kijk, maar mocht je vragen hebben, kan je mij altijd even een email sturen (sndewit@gmail.com)
 
Goed te lezen dat julie het hier nog altijd naar jullie zin hebben en de juiste keuze gemaakt hebben.
:up:
 


OFX
Back
Top