Familie-uitjes

dism

New Member
Hallo allemaal,

volgens de tabel ben ik aan de beurt met de organisatie van het volgende uitje.
Dat zal zijn op zondag 5 oktober ( de 12e kan ik namelijk niet) Omdat wij in het westen wonen
zou het leuk zijn om hier iets te doen. we hebben de keus uit de volgende dingen:
- Werribee zoo
- Laverton market
- Science works museum
- Grote playground met natuurlijk bbq's
-En misschien nog andere ideen?
Laat allemaal maar horen wie er zin heeft om te komen en wat jullie leuk vinden.

Tot dan,
Inge, Dirk, Sanne en Maarten
 
Ik wilde net een berichtje plaatsen dat Brisbane en Thailand er weer even opzitten en we best wat willen regelen als er belangstelling is. Maar ik zie dat Inge me voor is.
We vinden het leuk om een keer naar de het westen van Melborune te gaan. De Werribee Zoo lijkt ons wel wat en natuurlijk bbq, maar dan moeten we wel mazzel hebben met het weer. Maar Inge, kies vooral iets wat jullie zelf leuk vinden om te regelen.

Groetjes,

Tom en Ilse
 
dat is jammer. Mijn ouders zijn er dan ook maar die vinden het leuk om die mensen te leren kennen waar we zo
mee omgaan :smile:
CU Inge
 
sjee bijna gemist, dat nieuwe draadje!!


werribee zoo lijkt me fabulous, laverton market klinkt erg leuk (Vooral voor mammavark), maar geen idee wat het is.. playground; vast ook leuk, maar heb ik minder mee. science museum, is vast ook leuk; Inge, beslis jij maar!

auk
 
ehm... Sigrid, ik lees het helemaal niet zo hoor... Volgens mij vinden Inges ouders het gewoon leuk om mensen die zij zien te ontmoeten, het gaat er niet om wat emand vindt vn of iemand anders komt of niet, ik lees het als; jammer dat je niet komt, mijn ouders hadden jou ook graag gezien. Aardig dus.

En laten we alsjblieft niet allemaal te gauw aangebrand zijn over wat iemand mailt en misschien verkeerd gelezen wordt. Ik vind het echt jammer als mensen zich niet welkom voelen omdat iemand anders wat heeft gezegd... Dan praat je toch met de anderen?? het si altijd wel heel gezelig als we samen komen, namelijk. (en voor de kinderen ook belangrijk, denk ik)
 
Sorry hoor, .....(ik weet niet wie je bent) Maar zo heb ik het werkelijk niet bedoeld. Ik bedoelde dat zij ook welkom zijn.
Maar als je geen zin hebt even goede vrienden, je hoeft echt geen verklaring af te leggen. Fijne vakantie :wink:

Inge
 
misschien is het het woordje 'maar'?

Ik wilde even excuseren voor alle typfouten- da's na een dag hard werken, zeg maar...
 
en ik maar denken dat vrouwen elkaar altijd zo goed aanvoelen  :grin:

Maaaar 5 okt staat op de kalender, wat het ook moge worden. Enne Aukje een playground is net zo iets als jouw tuin maar dan net even wat anders :up: Prima vermaak dus als je wat kleinere kinderen hebt!

Enne de zon begint alweer aardig z'n best te doen dus ik hoop dat 5 oktober T-shirt weer al is! :cool:

gr Jeroen
 
[quote author=sophie01 link=topic=9196.msg124548#msg124548 date=1220190173]
Nogmaals, het is niet een kwestie van "geen zin hebben" maar van een eerdere afspraak die niet verzet kan worden (aangezien het eigelijk op 12 oktober zou plaats vinden en niet op de 5de).  Jammer dat het gezien wordt als "geen zin hebben".
[/quote]

Sophie!!!! kom op zeg!

@jeroen; altijd al afgevraagd wat een playground was!!! hebben ze daar ook varkens?? is dat ook leuk voor elf jarigen??
 
de playground heeft er naast een skateboard/rollerblade baan, misschien is dat iets?
Maar de zoo is ook leuk, alhoewel ze daar ook geen varkens hebben geloof ik.

Inge
 
Dit is dus precies de rede waarom wij nog geen kennis hebben willen maken via dit forum ..... Kan het nog kattiger?????

Jammer, want contact houden met andere Nederlanders en jonge kinderen was misschien inderdaad wel eens gezellig geweest voor min meiden maar op deze manier is het alles behalve gezellig.

Groetjes, Suzanne
 
Hoi Suzanne,

Welkom op het forum, dat is nog eens een gezellige eerste post.
Niemand zegt dat je via dit forum afspraken moet maken en elkaar ontmoeten.

@ Sophie, maak toch niet overal zo'n punt van. :evil:
 
Onze uitjes bestaan nog niet erg lang , maar ze waren elke keer erg gezellig, zoals jullie kunnen lezen
in het andere draadje. Dus ik zou zeggen kom gezellig langs met je kindjes ( erzijn meer kleine kindjes).
Het is vast weer een succes!

Groetjes Inge
 
Hoi hoi,

5 Oktober staat genoteerd. Mijn  kids (4 en 6 jr) zijn gek op de zoo, maar we kunnen daar ook een andere keer naar toe. Het maakt ons dus niet zoveel uit.
Het was de vorige keer inderdaad heel gezellig!!

Ik probeer overigens email (en dus ook posts) altijd neutraal te lezen. 90% van onze communicatie verloopt non-verbaal, dus logisch dat je dingen verkeerd interpreteert op basis van 10% van de informatie die krijgt met geschreven tekst. (Beetje gesimplificeerd, maar 'you get the point'?) Emoties overbrengen werkt niet goed, zelfs niet met emoticons  :wink:...

Marije
 
hear hear!!

eigenlijk heb ik nog weinig kattigs gelezen over en weer... Dit was gewoon een misverstand.
Jammer suzanne, dat je je zo snel laat beinvloeden, je kent ons toch niet?? wij elkaar wel- dus misschien lezen wij dingen daardoor ook anders dan jij.
(zucht)

Inge heb je al besloten?? wij willen graag naar de zoo, maar wij hebben een abonnement, dus dat maakt het wel makkelijker voor ons...

ik heb er wel weer heel veel zin in!!!
 
Oh jé help, moet ik nu al besluiten ?
Op het moment ligt de zoo wel voorop zou ik zo zeggen.
Wij waren ook van plan een abonnement te kopen, zodat we vaker kunnen gaan.

Inge
 
Bij deze wil ik mij met een vraagteken aanmelden of is dit echt een familie ding :evil:.Maar hoe of wat hangt bij mij een beetje van mijn visum af en mijn andere reisplannen.

Chantal
 
Back
Top