Familie-uitjes

Ik heb net zitten denken of we het misschien beter onder xpdte uitjes kunnen laten lopen,
anders schrikt het misschien mensen af. Nee, Chantal, van harte welkom natuurlijk.
En we zullen duimen voor je visum. :up:

Inge
 
[quote author=mammavark link=topic=9196.msg124868#msg124868 date=1220784472]
Ach Chantal, jij bent toch al familie????

tuuuuurlijk moet je komen!!![/quote]

Dank je ik voel mij ook erg thuis!
[quote author=dism link=topic=9196.msg124941#msg124941 date=1220871268]
Ik heb net zitten denken of we het misschien beter onder xpdte uitjes kunnen laten lopen,
anders schrikt het misschien mensen af. Nee, Chantal, van harte welkom natuurlijk.
En we zullen duimen voor je visum. :up:

Inge
[/quote]
Ehh het was maar een geintje hoor! Ik laat mij ook niet zo snel afschrikken.
Maar ik hoop tegen die tijd al lang en breed weer terug te zijn vanuit NZ met een visum  :wink:
 
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik in Nieuw Zeeland! Mocht ik eerder terug zijn dan denk ik dat ik andere zaken aan mijn hoofd heb..... Sorry volgende keer ben ik er bij!

Groetjes Chantal
 
Ja, Chantal kan ik begrijpen. Veel plezier in N-Z!

Inge

PS wij lopen niet weg, tot de volgende keer.
 
[quote author=tweety link=topic=9196.msg124834#msg124834 date=1220770927]
Bij deze wil ik mij met een vraagteken aanmelden of is dit echt een familie ding :evil:

Chantal
[/quote]

ha ! , ik kwam de eerste keer helemaal alleen naar het familie uitje.....(ik tel de fiets even niet mee  :roll:)
En was van harte welkom.

Hallo allemaal :

En ik zie nu pas het draadje  :?
Zoals het erna uitziet kunnen zowel ik als mijn australische vriendinnetje met de kids...
Kom ik eindelijk met een familie naar een familie uitje  :cool:

De zoo klinkt goed , anders ben ik zelf ook nieuwsgierig naar dat science gebeuren....

Is de zoo nu definitief?
of is er een kans dat hiervan nog word afgeweken?

Groetjes Johan
 
Hi Johan,

leuk weer wat van je te horen. Deze keer heb je het dan niet zover, lekker iets aan de westkant.
Eigenlijk denk ik dat de Zoo wel definitief is, behalve als ze heeeel veeel regen voorspellen, maar
dat zal hier niet snel gebeuren :wink:

Dan zouden we event. kunnen uitwijken naar het sienceworks museum. Dat is wel een aanrader trouwens,
ik weet niet hoe oud de kids van je vriendin zijn maar onze (6 en 9) vonden het erg leuk.

Tot de vijfde dan zou ik zeggen.

Inge
 
Hallo allemaal

How are you going ?
Kristien hier, heb een paar topics op dit forum maar het is al weer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb achtergelaten.

Ik hoorde van Inge over het familie-uitje en aangezien ik in de buurt woon (werribee) kom ik graag mee naar de Werribee Zoo om jullie te leren kennen.
Ik heb dan wel geen kinderen maar mijn partner komt graag mee.

Eigenlijk moet ik die dag wel werken (5 Oct) maar ik ga proberen mijn shift te ruilen met iemand anders dus ik hoor graag hoe laat jullie afspreken bij de Zoo ??

Hopelijk tot snel

Groetjes
Kristien
 
De Zoo!! Ik heb nog steeds geen abonnement...had ik toch gewoon een jaar geleden moeten kopen.....
Ik neem aan dat iedereen eigen eten mee neemt? Lekker BBQ tijdens de lunch? dan kan eindelijk die esky weer uit de garage (heb de koel elementen er in gelegd Inge) ? Ik weet niet of er al een tijd is afgesproken maar ik denk dat we in de loop van de ochtend (uurtje of 11) zullen komen...hangt een beetje af hoe lang Evi slaapt  :smile:

Tot de 5e!

Jeroen
 
Ja ik weet het het wordt langzaam tijd voor wat duidelijkheid.
Bij deze:
Plaats: Werribee Zoo (de ingang)
Datum: 5 Okt.2008
Tijd: 11 uur
Wie: iedereeen die het leuk vind.
Met: eten wat hij/zij lekker vind. Er zijn bbq's en picknick plaatsen beschikbaar.

Als iemand nog vragen heeft dan hoor ik het wel.

Groetjes Inge
 
hmmmmmmm, wij zullen er dus ook niet bij zijn. ter ere van het uitje zal ik hier wel een ouderwetse aussie middag houden, ok? BYO en hopelijk mooi weer... daar hebben we trouwens weinig over te klagen gehad, behalve de afgelopen 3 dagen!
lieve mensen, heel heel veel plezier en inge: wat een mooi program voor de dag, klinkt top en gezellig. ik ben er van overtuigd dat het wederom een gezellige dag zal zijn, zonder wanklank!
hef fun, Mariëtte en de mannen
 
Helaas, het gaat toch niet lukken morgen. Jammer, ik had er zin in! Veel plezier in de zoo!!

Marije
 
Back
Top