Family Migration

Edo

New Member
M'n zus woont sinds januari 2006 in Australia en momenteel ben ik aan het uitzoeken of ik gemakkelijk middels een Family Visa ook een permanente verblijfsvergunning kan krijgen. In Booklet 4 van de immigratiedienst staat dat het alleen kan als ik geen andere naaste familie meer heb. Het is m'n enige zus, maar m'n ouders wonen in NL. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Heb je gekeken op www.immi.gov.au ?
Ik geloof dat je wel een beroep moet hebben die op de SOL of MODL staat,maar dat weet ik niet zeker.
 
Ja daar heb ik gekeken, maar als het goed is maakt het niet uit wat je beroep is als je een family visa wilt. Er staat wel expliciet in vermeld dat je alleen in aanmerking komt als het je enige relatives zijn...

"you do not have any near relatives other than those who are Australian permanent residents."
onder near relatives wordt verstaan: "a person who is your parent, brother, sister, adult child or non-dependent minor child"

Nu heb ik wel verhalen gehoord dat het andere wel gelukt is met familie, broers of zussen in het land van herkomst.

Kan iemand me helpen?
 
Dat je alleen relatives in Australië moest hebben heb ik ook gelezen, maar als jij nadere informatie hebt over mensen waarvoor dat niet gold dan houd ik mij aanbevolen voor nadere info.
 
Back
Top