Fases ACS skills assessment

franel-go-oz

New Member
Dear People,

Inmiddels ligt mijn skills assessment twee maanden bij de ACS. Ik heb de status zien veranderen van 'to be allocated' naar 'in process' naar 'with assessor'. Weet iemand of je hierna de uitslag krijgt of zijn er nog meer fases te verwachten?

PS na een fles wijn kwamen we zelf tot:
"Assessor went out fishing", "file lost", "ACS went bankrupt", "assessor was bitten by redback" :grin:

Thanks,
Francois.

[quote author=franel-go-oz link=topic=6703.msg83818#msg83818 date=1173513975]

PS na een fles wijn kwamen we zelf tot:
"Assessor went out fishing", "file lost", "ACS went bankrupt", "assessor was bitten by redback" :grin:

Thanks,
Francois.
[/quote]

:grin:

Hangt er natuurlijk van af: hoe straight forward is je assessment? Bij ons was 'with assessor' het laatste dingetje. Daarna kregen we ineens via migratie agent een mailtje met goed nieuws... het was erdoor. Geen idee hoe jullie situatie eruit zit. Durf niet echt uitspraken te doen, je ziet maar aan Lela's assessment dat het niet altijd soepel verloopt zullen we maar zeggen...

Good luck, jullie zijn er bijna!!

Kathleen

wij hebben net onze visumaanvraag ingediend en ack nog niet ontvangen.
Dus ben nog een redelijk groentje vandaar de vraag: hoe weet je in welke fase je zit?
Laat je agent dit weten?

groe(n)tje

Hoi,
het gaat hier om de Skills Assessment bij de Australian Computer Society (ACS), hiervoor kan je op hun site de voortgang tracken; het gaat dus niet om de aanvraag visumaanvraag bij de DIAC.

Ook mijn RPL was bijna vanaf het begin 'with assessor' en tot ná de dag dat we het goed bericht van Buysse kregen bleef het zo...

Ik ook, "With assessor" dan postief bericht.  Hopelijk krijg jij snel positief bericht Francois.

Groetjes,
Susan

Grrr...en ik maar elke dag de postbus er op nakijken. Status staat hier nog steeds op: "In Process"....sinds 12 december al bij hun op de deurmat....

Alsof de duivel ermee speelt... vandaag een berichtje van vriend George:

Skills assessment is goedgekeurd door de ACS!!!!! :dance:

Oh potverdikke! Ik zag jullie berichtje over de positieve uitslag van de ACS pas vandaag!!!! Geweldig nieuws!

Van harte gefeliciteerd en op naar het volgende deel  :up: :up:

Groetjes,
Lela

Damn, ook ik zag het vandaag pas....maar daarom niet een minder proficiat....

Het gaat goed met de ACS-gangers hier op het forum. In een maand tijd volgens mij nu al 3 goedkeuringen door de ACS :)

Succes met de rest.....

Back