favoriete draadjes

Is dat ook niet enorm persoonlijk? Wat voor mij een favoriet is, hoeft dat voor jou helemaal niet te zijn, niet waar?
 
Ik denk dat Wenkah dat ook bedoelt: een eigen lijstje maken met een knop "add to favorites", zodat je een eigen verzameling topics hebt bij elkaar op 1 pagina.
 
Da's inderdaad wel slim.... :up:
Nu raak ik soms wel eens een topic kwijt omdat er al een tijdje niets meer in is geschreven
 
Volgens mij (maar dit weet ik niet zeker) zit die functie in de volgende versie van de forumsoftware. Je kunt daar nu de "Notify" functie voor gebruiken. Je krijgt dan iedere keer een bericht als er een nieuw bericht in het topic geplaatst wordt. Bovendien kun je alle topics zien waarop je je geabbonneerd hebt door in je profiel naar "Notifications and Email" te gaan. Hier zie je dan al je favoriete topics op een rij.
 
ik bedoel idd een eigen lijst met favoriete topics.

en dan hoeft deze niet eens actief te zijn (met nieuwe replies), soms wil ik ook snel naar een ouder topic kunnen gaan...
 
Zie mijn bericht hierboven:

[quote author=Lost link=topic=9118.msg123070#msg123070 date=1217674315]
Je kunt daar nu de "Notify" functie voor gebruiken. Je krijgt dan iedere keer een bericht als er een nieuw bericht in het topic geplaatst wordt. Bovendien kun je alle topics zien waarop je je geabbonneerd hebt door in je profiel naar "Notifications and Email" te gaan. Hier zie je dan al je favoriete topics op een rij.
[/quote]

Alle topics waarbij je op de notify knop hebt geklikt staan in dit overzicht. Je kunt dus snel in dat overzicht je favoriete topics aanklikken.
 
Back
Top