ff afreageren

Het is niet alleen dat amilie zo van je houd en bang is je te verliezen, het kan soms ook de kift zijn-gewoon omdat ze zelf die stap nooit hebben durven nemen.
Ik krijg ook veel commentaar van mijn schoonfamilie hier- vooral van die gene die daar 2 en 3 weken met vakantie zijn geweest en zich dan opeens Australie expert voelen.
Mijn man is de jongeste van 10 kinderen en de familie is inmiddels uitgegroeid tot 54 man. Heel gezellig en "close" en ik denk dat ze mij daarom zien als een bedreiging die hun broertje (van 50)  mee wil nemen naar een ander land.
Mochten wij ooit gaan (want er is eigenlijk nog niets concreet) dan is mijn grootste angst om het hele jaar door als hotel te moeten fungeren voor de diverse familie die op bezoek komt, want het is toch wel handig en goedkoop als je bij iemand akn logeren.
Niettemin, wil ik ook mijn hart (en ziel)blijven volgen en hopen dat ons gezinnetje ook op een dag heerlijk naar Oz (huis)kunnen emigreren.
Miel
 
IK BEN NIET GRIJS!!!!!  En het feit dat je dat al zegt geeft al aan dat je blond bent.... :lol:

Overbodig om te noemen dus  :-D
 
[quote author=Henk J link=topic=4967.msg63357#msg63357 date=1150749183]

Momenteel is dat voor mij erg lastig, want ik heb me al tijden niet goed gevoeld en ben zeg maar aan het varen zonder roer... in zekere zin...


[/quote]

Komt bekend voor, liet op soort van cruise control,

nu de stap eenmaal gezet is voel ik een stuk beter.
Qua familie moet het egrste nog komen, aantal zussen weten het en begrijpen mij.
Mijn ouders nog niet. hun 1e kleindochter gaat binnekort trouwen en dat niet verstoren met mijn toekomst. zo is er natuurlijk altijd wel wat, maar dit kon ik echt niet over mijn hart verkrijgen.
 
Back
Top