Familie S
XPdite Sponsor
Ergens snap ik het wel, ik ken meerdere mensen die zo leven of leefden.
Ook snap ik de motivatie wel.
(Sommigen hebben de tv zelfs gehaald)
Maar de meesten verbleven niet illegaal.
Dat over je schouder kijken interesseert je niet zeg je nu, maar hoe ga jij je voelen bij een routine controle op de weg?
Waar ga je 's nachts met de camper staan, dat mag ook in OZ niet zomaar meer langs de kant van de weg volgens mij.
En als je ooit als illegaal uit OZ gezet wordt kom je er nooit meer in, ook niet als je na je 55ste er legaal wilt rentenieren.
In het "nu" leven is goed, maar helemaal niet meer in de toekomst willen kijken niet.
Dat je nu bezig bent met je sterfelijkheid snap ik wel, dat gevoel ken ik, maar je kan misschien wel 90 worden.
Dan ben je nog niet eens halverwege je leven.
En waarom dan nu je glazen ingooien voor je toekomst.
Want wat ga je na die 8 jaar doen??
Waarom dan niet na de 55ste genieten, die tijd komt echt.
Ook snap ik de motivatie wel.
(Sommigen hebben de tv zelfs gehaald)
Maar de meesten verbleven niet illegaal.
Dat over je schouder kijken interesseert je niet zeg je nu, maar hoe ga jij je voelen bij een routine controle op de weg?
Waar ga je 's nachts met de camper staan, dat mag ook in OZ niet zomaar meer langs de kant van de weg volgens mij.
En als je ooit als illegaal uit OZ gezet wordt kom je er nooit meer in, ook niet als je na je 55ste er legaal wilt rentenieren.
In het "nu" leven is goed, maar helemaal niet meer in de toekomst willen kijken niet.
Dat je nu bezig bent met je sterfelijkheid snap ik wel, dat gevoel ken ik, maar je kan misschien wel 90 worden.
Dan ben je nog niet eens halverwege je leven.
En waarom dan nu je glazen ingooien voor je toekomst.
Want wat ga je na die 8 jaar doen??
Waarom dan niet na de 55ste genieten, die tijd komt echt.