[quote author=ronensh link=topic=3215.msg36904#msg36904 date=1132239578]
Welkom op het forum :hi:
Leuk te horen dat er meer delftenaren down under gaan
We zijn ook van plan met drie kids de stap te wagen maar zitten nog midden in het visa traject :|
Geweldig voor jullie dat het zo snel kan gaan, zal wel flink wat regelen zijn in korte tijd.
Wat betreft je vraag: Ken je de site www.southaustralia.biz al ? Staat veel info over de suburbs
Veel succes,
Ron&Sheila
[/quote]
Hallo Ron en Sheila,
Ik hoop dat jullie naar Adelaide komen... lijkt me gezellig om met een aantal delftenaren (en ook andere gezellige mensen) wat af te spreken. Jammer dat het voor jullie nog zo lang gaat duren maar wat in het vat zit verzuurt niet.
Suc6 met maken van jullie keuze en het regelen van alles (ik hoop dat het vrij snel te regelen is)
Bedankt voor het aanbod van de Adelaide map maar deze hebben we al van Pascale (ook forumlid) mogen ontvangen
Hoe kom je aan die info map?? Wij gaan nl naar Adelaide (Remko 12 december 2005 en ik begin febr 2006 met de kids) en alle info is van harte welkom :wink:
Nou ik hoor het wel
greetz Rinske
hoi ik heb zo'n map in huis, dus die kan ik je wel toesturen. geef even je adres dan komt ie jullie kant op. Ik doe er niets mee, wij gaan naar Brisbane.
pascale
Hy Pascale,
Thanx voor de map heb hem gisteren ontvangen en hij is erg leuk. Krijg al steeds een beter beeld bij deze vast gave stad
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.