ff voorstellen

ironhead_mars

New Member
Hallo allemaal
Als eerste iedereen een heel fijn kerstfeest toegewenst
ff voorstellen dan maar ik ben marcel mijn vrouw jeannette en de kleine(10) heet serena
wij komen uit hellevoetsluis
wij lopen net als velen met ons (zo valt op deze site te lezen)met plannen om te emigreren naar oz
Uiteraard zijn er vele vragen die we graag beantwoordt willen hebben maar weten ook dat niet alles zo makkelijk ligt
Wij denken dat een vakantie naar oz een goede stap is om te orienteren wij willen graag naar Perth of omgeving
dit omdat we daar mensen kennen
wij hopen op deze site een en ander van onze vragen beantwoordt te krijgen alle hulp is welkom
Kan ik bijv met mijn werk makkelijk of uberhaubt wel een baan vinden , ik ben kraanmachinist bij de firma Mammoet je weet wel het bedrijf die die onderzeer naar boven heeft gehaald
valt dit werk onder skilled migration ?
nou kan ik wel een hele lijst met vragen opschrijven maar ik wil het voor nu even hier bij laten en kijken wat dit voor reacties oplevert mischien tot chats
groeten M,J,S.
 
Ook jullie fijne dagen toegewenst Marcel en welkom op dit forum.  :mrgreen:

Of je beroep als kraanmachinist op de SOL staat weet ik niet, kraanmachinisten heb je in diverse soorten en maten. Als je iets meer kunt vertellen, misschien kan je naar de juiste plek geloodsd worden.
 
ha jeroen
thanks voor je respond
over m`n werk als kraan machinist ik kan hem ook niet terug vinden op de lijst maar goed ik ben dan ook niet zeker onder welke categorie deze valt (transport, construction,building)
ik weet niet of je bekend bent met het soort werk in ieder geval werk ik met hijskranen zowel rups hijskranen als mobiele hijskranen tot een capaciteit van 200 ton (metric) deze machines zijn op te bouwen tot ong 125 mtr hoogte , ik denk dat het wel een apart beroep is en heb al een beetje zitten zoeken op het net in Perth en omgeving voor vakatures voor deze het aanbod was niet zo heel groot en ik weet dat ons bedrijf er wel regelmatig werk heeft maar geen kantoor of iets dergelijks
de mensen die ik ken in Perth zeggen mij dat voor het soort werk dat ik doe het niet heel erg moeilijk moet zijn om een baan te vinden maar goed ik wil me wel eerst behoorlijk laten informeren
 
[quote author=ironhead_mars link=topic=870.msg6729#msg6729 date=1104068214]
ha jeroen
thanks voor je respond
over m`n werk als kraan machinist ik kan hem ook niet terug vinden op de lijst maar goed ik ben dan ook niet zeker onder welke categorie deze valt (transport, construction,building)
ik weet niet of je bekend bent met het soort werk in ieder geval werk ik met hijskranen zowel rups hijskranen als mobiele hijskranen tot een capaciteit van 200 ton (metric) deze machines zijn op te bouwen tot ong 125 mtr hoogte , ik denk dat het wel een apart beroep is en heb al een beetje zitten zoeken op het net in Perth en omgeving voor vakatures voor deze het aanbod was niet zo heel groot en ik weet dat ons bedrijf er wel regelmatig werk heeft maar geen kantoor of iets dergelijks
de mensen die ik ken in Perth zeggen mij dat voor het soort werk dat ik doe het niet heel erg moeilijk moet zijn om een baan te vinden maar goed ik wil me wel eerst behoorlijk laten informeren
[/quote]
Hoi Marcel,

Je beroep moet op de SOL staan om uberhaupt in aanmerking te kunnen komen.
 
Back
Top