ff voorstellen

freckles

New Member
Hi guys,
je kunt nooit teveel sites over Australie hebben toch? Ik ben Sonja, 28 jaar en al zes maanden in de race voor een permanent residency. Over een maand ga ik trouwen en dan add ik mijn man dus aan mijn application. Zeer stressvolle maar ook hele spannende tijden dus. Heerlijk om te horen dat er nog veel meer mensen zijn die ongeveer hetzelfde meemaken. En we zijn er om elkaar te helpen.
Ik zal hier regelmatig browsen, hoop nog veel interessante topics te mogen lezen.
groetjes van Sonja
 
freckles said:
Hi guys,
je kunt nooit teveel sites over Australie hebben toch? Ik ben Sonja, 28 jaar en al zes maanden in de race voor een permanent residency. Over een maand ga ik trouwen en dan add ik mijn man dus aan mijn application. Zeer stressvolle maar ook hele spannende tijden dus. Heerlijk om te horen dat er nog veel meer mensen zijn die ongeveer hetzelfde meemaken. En we zijn er om elkaar te helpen.
Ik zal hier regelmatig browsen, hoop nog veel interessante topics te mogen lezen.
groetjes van Sonja

He Sonja!
Welcome!

Ben jij dan die Sonja die ook vaak op de prikborden post?

(ik heb zo'n slecht geheugen, ik vergeet ieders verhaal zo weer.... :roll: :D )
 
Hoi hoi! welkom! ben zelf ook net nieuw
icon_wink.gif
 
Hoi Ursula, nou dan wens ik jou ook welkom. Zit jij al in Australie of ga je er nog heen?
 
Ursula said:
Als alles meezit gan we dit jaar voor een lange vakantie naar Australie...

Ursula

Dat is ook leuk! Dat hebben wij 3 jaar geleden gedaan en dat heeft ons op emigratie ideeen geracht :D
 
Hoi sonja,

Welkom op het forum. We hebben een aardig met mensen die vanalles af weten van Visums dus als je nog vragen hebt laat het ons weten.
Veel succes met je huwelijk en je aanvraag.
 
Back
Top