Fiets naar Australie sturen - Heeft iemand ruimte in container naar Perth?

o ja, pee -es... ik wil dus ook proberen mn gewone fiets met een RACEFIETSDOOS te versturen aangezien die niet groter zijn dan 1m50 dus veel in de kosten scheelt. Normale fietsdozen zijn geloof ik 1m77

Ik had inderdaad naar de snellere manier gekeken. Ik zie ook dat die 53 euro van jou zone 5 is. Zone 5 economy is mogelijk naar een beperkt aantal bestemmingen en er staat niet bij om welke landen het dan gaat....

gewone fiets in een race-fiets doos.....hmmm
mijn lieve kleine racefiest paste al nauwelijks in de racefiets doos  :| na verwijdering voorwiel.

Misschien als je beide wielen laat verwijderen.....maar dan moet je in Aussie weer even iemand lief aankijken die hem weer in elkaar zet (tenzij je zelf heel handig bent natuurlijk).

Succes  :up:

aaahh, twordt er niet makkelijker op. Scheelt dak zelf maar 1m60 ben dus ook maar een klein fietsie wil. Tzal mij benieuwen, kom er gauw achter, nog maar es bij de fietsenman kijken!

Mariek, je hebt geen fiets nog begrijp ik......niet dat ik me ergens mee wil bemoeien, maar waarom koop je niet in Oz een leuk fietsje dan??
De keuze is ietwat minder denk ik, maar fietsen genoeg te vinden volgens mij...en een merk die daar dus ook geleverd wordt

Back