Final Audit Buysse

Theainoz

New Member
Ik heb mijn aanvraag voor de TRA bijna af, maar omdat je regelmatig hoort dat TRA aanvragen worden afgewezen omdat ze niet compleet zijn wil ik de aanvraag graag laten nakijken door een professional. Bij Buysse doen ze een final audit - weet iemand wat dat precies inhoudt en heb je er wat aan gehad?

Thea
 
Hoi Thea

Als dit het eerste keer is dat jij in contact komt met een Migration Bureau, dan gaat het wel wat kosten. Zij bekijken je beroep en afhangend daarvan zoeken zij uit wat voor diplomas, werkervaring, etc. etc. daarbij hoort.

Een final Audit is niets anders dan dat zij vast jou papieren goed keurd of niet, maar dan vertellen zij wat er dan nog bij hoort.Mischien een stempel of vertaling of iets dergelijks.
Als zij het allemaal goed keurd dan weet je dat je goed zit en mag je alles wegsturen en lekker slapen :tvhappy:

Bij mij kreeg ik alles wat zij hebben wil al vantevoren en bij jou gaat het gewoon anders om. Je heb er altijd wat aan als jij geld heb, maar zoals menigeen op deze forum is er ook heel veel die dat niet doet. Het gaat geloof ik zuiver om, heb ik mijn huiswerk goed gedaan of niet. :thinking:
Maar nogmaals, immigratie is gewwon een boel papierwerk en MOET goed zijn.

Heel veel sterkte :up:
 
Hoi Gerard,

Bedankt voor je reactie, maar ik heb het dus over Buysse, niet over Migration Bureau (daar heb ik op het forum weinig goeds over gevonden).

Weet iemand dus iets over de final audit service van Bysse?

Thea
 
Hoi Thea

Ik bedoel niet Het Migration Bureau, daar heb ik niet veel goeds over te vertellen, maar een gewoon immigratie bureau.Maakt niet uit welke :lol:

Groetjes
 
Ik heb geen ervaring met Buysse, maar heb destijds George Lombard (www.austimmigration.com.au) mijn skills assessment laten nakijken voordat ik het opstuurde naar IEAust. Kostte me toen A$200. Hij pikte er een paar dingen uit die mogelijk voor verwarring of problemen zouden kunnen zorgen. Ik vond het die $200 wel waard, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
 
hoi thea

Ik heb een emigratie-adviseur ingehuurd, die betaal ik per uur.
En dus niet per formulier .
(voordeel: hij doet gelukkig niet moeielijk als ik regelmarig bel met een vraagje)


En die heb ik mijn TRA-formulier laten nakijken,en dat heeft geholpen  :up:

En hij kan je daarna ook helpen met je visum aanvraagen dat weer nakijken,  en aangezien je per uur betaald bepaal je zelf hoe duur het word.

Ik was in totaal voor tra+visum +overige vraagjes iets van 250 euro kwijt,


Groetjes Johan
 
Hoi Thea,

Ik heb ook een folder ligge van de final audit bij Buysse immigration, het kost ongeveer 550 euro. Zij controleren dan of jij de dossier juist en compleet is.

Good luck!
 
Ik heb mijn aanvraag voor de ACS door Buysse laten nakijken middels een final audit. Ik heb een kopie van mijn aanvraag naar ze opgestuurd die zij vervolgens hebben nagekeken. Daarna heb ik een afspraak gehad bij Buysse op kantoor om hun op- en aanmerkingen op mijn aanvraag te krijgen.

Ze hadden een paar duidelijke tips, bijvoorbeeld over mijn RPL document dat nog wel wat aanscherping kon gebruiken. Ik heb er naar mijn gevoel dus wel baat bij gehad en ik heb inmiddels mijn goedkeuring van de ACS binnen. Ik ben nu met de voorbereiding van mijn visumaanvraag bezig en ben van plan die ook weer na te laten kijken zodat ik in ieder geval zeker weet dat ik geen stomme fouten heb gemaakt.

Als het goed is doe je dit maar 1 keer en dan kun je het naar beter goed doen dacht ik zo

Karel
 
Bedankt voor de uitleg Karel...ik heb Buysse inmiddels zelf ook gebeld en een afspraak gemaakt om mijn dossier na te laten kijken.

Ik hoop dat ze wat zinnige tips hebben zodat ik mijn aanvraag met een gerust hart naar de TRA kan sturen

Groetjes

Thea
 
Back
Top