Finally some action!!!

Rol

New Member
Hee allemaal.....ik ben erg blij en opgelucht....want ik heb na veel oefenen en testen eindelijk mijn IELTS gehaald! ( writing was altijd een 6.0....)

Twee weken geleden opende ik de envelop en dit stond er in:

listening: 8.5
reading: 8.0
writing: 7.0
talking:7.5

average: 8.0

Ik weet dat ik bij talking wat foutjes heb gemaakt anders stond daar ook zeker een 8.0! Maar het is goed zo!

Nu kan ik beginnen met skill assesment ( weet iemand een goede Naati vertaler?) en mijn visumaanvraag. Ik wil alles voor mijn 35 -ste de deur uitdoen want dan pik ik nog 5 extra punten mee!

Alle papieren lagen al een tijd te wachten op vertaald en opgestuurd te worden! Dat kan dus nu gebeuren!

Iedereen die in de zijn/ haar tips heeft gegeven, heel erg bedankt!

Heerlijk om nu echt weer verder te kunnen en naa Aussie te gaan!

Groetjes van ( een erg blije ) Roland  :grin: :lol: :smile: :up:
 
:up: weeral een stapje dichter bij het felbegeerde visum  :lol:
Mijn documenten liggen nu ook bij de vertaler, midden augustus gaan ze de deur uit naar TRA. Als mijn assesment positief is kan ik ook de IELTS test gaan afleggen.
Welke instantie doet jouw assessment?
In elk geval van harte gefeliciteerd! :grin:
 
Van harte gefeliciteerd, wat een prachtige cijfers :up: Succes met de rest van de voorbereidingen.

Groet, Magda
 
Geweldig Roland! Wat een cijfers........... :up:

Weer een stapje dichterbij he? Nou, veel succes verder!!
 
Super!  :up:
Van harte gefeliciteerd!

Ik kan je verder met je vragen niet helpen, maar komt vast wel goed me je  :wink:

Succes!

Groetjes,
Franciska
 
Bedankt voor de positieve reactie's......goed om te lezen!  :up:

Mijn Skill assesment is bij Teaching Australia.....ik ben leerkracht basisonderwijs....

Gisteren al veel werk verricht mbt mijn assesment en mijn visum aanvraag..

Ik houd jullie om de hoogte!

Groetjes Roland  :grin:
 
He Roland,

Gefeliciteerd met je resultaten voor de IELTS!
Ik heb m afgelopen donderdag voor de 2e keer gedaan, dus even afwachten..
Heel veel succes met je skills assessment...

Groetjes Bregje
 
Gefeliciteerd goede cijfers en nu aan de bak voor de assessment...

Als vertaler kan ik je absoluut Henk Jansen aanraden. Hij woont in australie, je faxt of mailt je documenten waarna hij eerst een opzet stuurt, als je tevreden bent stuurt hij de vertaalde documenten met de post op, gestempeld en wel, betalingen lopen via een nederlandse bankrekening. Hij is niet duur en erg snel....

Mail hem eens voor meer info

hjansen@iprimus.com.au

SUCCES

Jasper
 
Hoi Jasper,

Bedankt de tip.....ik ben idd erg druk bezig om alles in orde te maken. Application is al ingevuld en uitgeprint... enkele bewijsstukken moeten nog gecertificeerd worden en dan vertalen.....

Ik ben er nu heel erg intensief mee bezig.....dat zal ook wel en dat wil ik ook wel! haha..... :up:

Way to go! 

Ik ga nog even verder mailen en surfen!

Groetjes Roland
 
Back
Top