Form 47sk en checklist

bono

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

We zijn nu form 47 sk aan het invullen en hebben ook de ckecklist hierbij, maar komen er niet helemaal uit.
Wat moet je nu precies meesturen van je skills: alleen het formulier van de TRA, of het hele pakket wat je ook aan hun opgestuurd hebt. Het staat er niet in, ze vragen om : certified copy of positive skills assesment, dat kan dus ook alleen het formuliertje zijn.
In form 47sk vragen ze helemaal nergens om.

Groetjes
Ineke
 
Je moet voor de aanvraag alle formulieren meesturen die geleid hebben tot een positieve skills assessment.
Dus het formulier van TRA, alle documenten die je naar hen hebt gestuurd, moeten ook met je visumaanvraag mee naar DIMIA.
Groetjes Maike
 
Als ik het goed heb,

Als je geaccepteerd bent door de TRA dan ga je je visum aanvragen bij de DIMA.
De DIMA (visumaanvraag) heeft het form 47Sk nodig , niet de TRA

M.A.W. , 47sk is alleen bedoeld om het visum aan te vragen.

Scheld me dood als ik het mis heb :lol:

Jack :evil:
 
Dan begin ik vast te schelden :blond: :naughty: :wall: :devil:

Ik had geen extra papieren op te hoeven sturen, alleen een positief bericht van het TRA ( sertifikaat, diploma, doc, ) SK47, Een ....... 80, geboorte ......., etc. etc.
Ik dacht ook dat ze alle andere papieren ook moest maar daar werd niet naar gevraagd.

Dat was in MIJN GEVAL.

Ik merk wel dat er HEEL VEEL gevallen zijn op deze forum :drive:

Groetjes
 
uit booklet 6:
Pagina 24 onderaan
You must also include with your application certified copies of all the documents provided to the assessing body.

Shit toch niet weer, ik heb nog nachtmerries daarvan.

Mariette
 
Klopt wat Mariette zegt, je moet meesturen:

certified copy of positive skills assesment

plus wat Mariette beschrijft uit Booklet 6:

[quote author=kallie link=topic=4872.msg61819#msg61819 date=1149544155]
uit booklet 6:
Pagina 24 onderaan
You must also include with your application certified copies of all the documents provided to the assessing body.
[/quote]

Nog een paar tips:
De checklist moet mee met de applicatie. 

Ik merkte wel dat de checklist die ik nodig had voor mijn aanvraag (Australian Sponsored - subclass 138) niet helemaal compleet was (b.v. salarisstrook en evidence of residence of sponsor ontbraak) en de question numbers niet helemaal correct waren.

Dus mijn advies zou zijn, lees Booklet 6 heel goed door, om zeker te zijn dat je alles hebt dat mee moet met je aanvraag.

Groetjes,
Susan
 
Back
Top