Form 80

hmva79

Member
Ik zag ergens voorbij komen de de 1 wel form 80 in heeft moeten vullen/opsturen en iemand anders weer niet. Uit nieuwsgierigheid:
heb je form 80 wel of niet moeten invullen? heb je je visa via internet gedaan of opgestuurd en heb je het formulier meteen meegestuurd of is er later om gevraagd?

Groetjes, Lenneke
 
Ik heb online visa 175 aangevraagd. En later via de mail van de Case Officer een form 80 ontvangen om in te vullen en terug te mailen.

groet Simone
 
175 online
geen form 80

visum approved


Ben ook wel benieuwd, want ik snap t nog steeds niet  :crazy:
 
Bijzonder hoor, de een wel en de ander niet.
Ik ben nu bezig met het in te vullen...voor het geval dat... en nu wil het UWV mij geen uitdraai geven van mijn arbeidsverleden en de gemeente niet de nummers van mijn ouder paspoorten. Hoe bizar!
Groetjes
 
Hoi Lenneke,

wij zijn hier op een 136 nu geloof ik 175 visum maar bij ons werd er niet gevraagd om een uitdraai of zo, enkel zelf invullen.
ook kan ik me niet herinneren dat ik oudere paspoortnr's heb moeten invullen....

succes
Monja
 
Volgens mij hebben ze het formulier nog niet zo kort geleden verandert..... :| Op het oude formulier hoefde je dat idd allemaal niet in te vullen. Ze vragen nu ook waar je de laatste 10 jaar allemaal op vakantie bent geweest, incl weekendjes weg. Nou, dat weet ik echt niet meer. Wat ik uit mijn oude paspoorten kan halen schrijf ik op en dan maar dat ik de rest niet meer kan terughalen.
 
Back
Top