Form 80

stars

Member
We hebben een aanvraag gedaan voor een 189 visum (permanent) en veel sneller dan verwacht een CO gekregen. Die heeft ons huiswerk gegeven, namelijk de medicals en VOG en 2 keer form 80 invullen. Dit is een 18 pagina's tellend document dat luistert naar de naam: Personal particulars for assessment including character assessment.
Ik ben dapper begonnen met invullen, maar bij een paar vragen twijfel ik wat in te vullen. Misschien dat iemand het nog weet.

- vraag 4 Did you use the passport/travel document at Question 1 (heb ik de gegevens van m'n huidige paspoort ingevuld) to enter Australië?
Ik heb dit paspoort wel gebruikt bij de aanvraag voor het visum, maar niet letterlijk om Australië binnen te komen. Als ik nee invul, moet ik het nummer van het document opgeven dat ik dan gebruikt heb om Australië binnen te komen. Dat was m'n vorige paspoort bij onze reis in 2011, maar die is nu niet meer geldig.

- vraag 16 Do you currently have, or ever had, any national identity documents or numbers (including birth registration numbers, social security cards etc)?
Ik zou alleen m'n paspoort willen noemen, maar die heb ik eerder ook al opgegeven. Zo dubbelop, alleen nu zou ik het BSN nummer erbij kunnen zetten. Maar moet ik dan ook weer m'n eerdere paspoort opgeven, waarmee ik Australië in 2011 ben binnengekomen en dat ik gebruikt heb als identiteitsbewijs bij m'n IELTS-test?

- vraag 37 Details of proposed arrival in Australia.
We hebben nog geen datum, eerst het huis maar eens verkopen. Veld maar leeg laten dan?

- vraag 49 List all education and qualifications undertaken.
Serieus alles? Ook basisschool enz.?

Alvast bedankt.
 
Wij hebben form 80 ingevuls grotendeels, maar niet meegestuurd. CO vroeg er ook niet om. Bij sommigen wel. Lijkt wel volledige willekeur.

Anyway. Vraag 49, dat hadden wij wel gedaan. Even in je geheugen graven :)

Vraag 37, ik zou gewoon een ideale situatie opgeven.
 
Hi,

- vraag 4 Did you use the passport/travel document at Question 1 (heb ik de gegevens van m'n huidige paspoort ingevuld) to enter Australië?
Ik heb dit paspoort wel gebruikt bij de aanvraag voor het visum, maar niet letterlijk om Australië binnen te komen. Als ik nee invul, moet ik het nummer van het document opgeven dat ik dan gebruikt heb om Australië binnen te komen. Dat was m'n vorige paspoort bij onze reis in 2011, maar die is nu niet meer geldig.

Ik zou inderdaad je vorige paspoortnummer etc invullen omdat ze dat in het systeem hebben staan. Ze willen waarschijnlijk checken dat je dezelfde persoon bent etc etc.

- vraag 16 Do you currently have, or ever had, any national identity documents or numbers (including birth registration numbers, social security cards etc)?
Ik zou alleen m'n paspoort willen noemen, maar die heb ik eerder ook al opgegeven. Zo dubbelop, alleen nu zou ik het BSN nummer erbij kunnen zetten. Maar moet ik dan ook weer m'n eerdere paspoort opgeven, waarmee ik Australië in 2011 ben binnengekomen en dat ik gebruikt heb als identiteitsbewijs bij m'n IELTS-test?

Identificatie is belangrijk en je hebt vaak meer nodig dan alleen je paspoort omdat je een aantal punten moet halen voor volledige identificatie. Voor veel zaken moet je bijvoorbeeld 100 punten hebben en je paspoort geldt maar voor 70, rijbewijs en geboortebewijs voor iets van 30 etc. Het gaat om officiele dokumenten!

IELTS test resultaat is geen vorm van identficatie.

Succes ermee!
 
Back
Top