formulier "change of circumstances"

henriette

Active Member
Hallo allemaal!

In Vijfhuizen vertelde een dame van TIG mij dat je ALTIJD een verzoek krijgt om het Change of Circumstances formulier in te sturen. (is dat niet form 80?).
Zij raadde mij aan om deze sowieso in te vullen en op te sturen nu :? :? :? :?
Met daarop dan: No change of circumstances???????????
Wie heeft hier ervaring mee?
Maw: wie heeft bijv. vlak voor toekenning van zijn skilled independent het verzoek om dit formulier gehad (of gelijk bij het verzoek om medicals en vog)?

Is het inderdaad zo dat ik dit sowieso moet invullen?

Henriette
 
Hoi Henriette,

Zoals je weet hebben wij het verzoek om Medicals/VOG gekregen.  Wij hoeven alleen die twee terug te sturen (is ook een 'cover sheet' voor). 

Form 1022 Notification of Changes in Circumstances hebben we ook ontvangen, maar die hoef je alleen in te vullen als er dingen veranderd zijn in je omstandigheden (b.v. nog een baby erbij, getrouwd, nieuwe paspoort).

Dus ik geloof niet wat de dame zegt!  Als DIMA iets van je nodig hebben zullen ze je erom vragen.

Groetjes,
Susan
 
Dank je! Ik vond het ook al zo raar....................
Heb pas in april mijn aanvraag opgestuurd en er is werkelijk NIETS veranderd (behalve het weer dan, maar dat hoeft ze vast niet te weten  :lol:)

Henriette
 
Is ons door de migratieagent toch nooit verteld hoor .... wij hebben het in ieder geval niet opgestuurd en hebben nu ook lekker onze stickers !  :up:

Sara
 
Ik wil oooookkkkkkkkk ssssssstttttttttiiiiiiiiiickkkkkkkkkkeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrssssssss...........

maar nu ben ik heel ongeduldig, want ik wacht nog helemaal niet zo lang!

Henriette
 
Back
Top