Forum geupgrade

Status
Not open for further replies.

Lost

Administrator
Vandaag is de forumsoftware geupgrade naar versie 1.1. Als je problemen ondervindt, laat het mij dan even middels een PM weten.

Ik zie bovenin beeld geen link meer naar mijn berichten. Als er nieuwe berichten zijn, krijg ik dan wel een melding?

[quote author=Wilsil link=topic=6133.msg76536#msg76536 date=1165463684]
Oei, dat is even wennen zeg.
Maar dat komt goed.
[/quote]

De kleur is inderdaad even wennen totdat ik het oude template van het forum heb aangepast.

[quote author=hopper link=topic=6133.msg76537#msg76537 date=1165464649]
Ik zie bovenin beeld geen link meer naar mijn berichten. Als er nieuwe berichten zijn, krijg ik dan wel een melding?
[/quote]

Je berichten kun je bekijken door op de link "My Messages" te klikken in het menu bovenaan. Als je nieuwe berichten hebt dan zie je dat doordat er een getal achter komt te staan die het aantal nieuwe berichten aangeeft.

Ik vind de kleuren juist hartstikke OK! Ik vond dat groen wel zo lelluk... Maar verder prima forum hoor!

Hee dat ziet er anders uit, ik dacht eerst dat ik helemaal ergens anders zat op het net

Vind het wel mooi maar er zijn al zo veel blauwe forums dus geef mij maar het rustieke groen ....

ik vind blauw wel een erg koud kleurtje, hoor zeker nu we net de winter ingaan.
Normaal ben ik gek op veranderingen, maar nu mis ik toch wel mijn vertrouwde forum looks.

Mariette

Hoi ,Toch wel effe wennen ,maar heel tof gedaan .We moeten mee met de technologie hé  :up:

Groetjes,Katja

Was even schrikken ,ik dacht even het NZ XPdite er voor te hebben (zelfde kleuren).

Verder ok. :up:

Tis even wennen, maar ik ben er nu al aan gewend  :grin:

Prima zo :up:

Cheers

IEIEEEEEKS!!! Ik schrok me wild...  :lol:

Maar wel toppie hoor!  :up:

het is misschien even wennen, maar dat hoort nu eenmaal bij veranderingen!

Succes  :grin:

Anders inderdaad, ik vond de vorige wel overzichtelijker en mooi groen. Maar misschien is het een kwestie van wennen.....

[quote author=kallie link=topic=6133.msg76547#msg76547 date=1165475753]
ik vind blauw wel een erg koud kleurtje, hoor zeker nu we net de winter ingaan.

Mariette
[/quote]

Winter? Nee hoor, het wordt nou net lekker zomer.

Ja,

Voor jullie schijnt het zonnetje ne wel dubbelop, zeker? :wink:

Wacht maar onze tijd komt ook nog wel :grin:

Mariette

Ik had de kleur rood liever gehad, en dan met vlammetjes en barstende vulkanen, mannetjes met horentjes en  :lol: :shock: nog meer vuur , ik vind vuur leuk maar ook die horentjes......jaja leuk.....
:w00t: :w00t: :stretcher: :smash:

M.A.W. ik vind het wel oke..... :up:

Cheers,

Jack :evil:

Ik vond het vorige overzichtelijker maar ach, dit went ook wel weer. Dat groene vond ik mooier.

Erna

Het is even wennen, maar over een week weten we niet beter.
Groot pluspunt; er zijn nu veel meer recente postings te lezen.

Bart

Status
Not open for further replies.
Back