[quote author=Lenka link=topic=6133.msg77029#msg77029 date=1166173256]
Heeft het met de upgrade te maken dat ik van member een junior member ben geworden? :|
Of ligt het ergens anders aan?
[/quote]
Ehmmm... dat heeft ergens ander mee te maken :wink:. Ik heb het minimum aantal posts per group wat opgehoogd. Ik wilde ook gelijk de omschrijving aanpassen, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.
[quote author=kallie link=topic=6133.msg77064#msg77064 date=1166224356]
Ik had ook altijd een lege lijst als ik had uitgelogd vanwege tijdgebrek en pas leter weer kon gaan lezen. maar volgens mij heb ik dat nu nog.
Wat moet ik daartegen doen, dan?
[/quote]
Helaas kun je daar niets tegen doen. De betreffende functie laat alle ongelezen berichten sinds je laatste bezoek zien. Als je vanwege tijdgebrek uitlogt en later terugkomt, dan laat de functie dus alleen de berichten zien die na je laatste bezoek zijn aangemaakt. Je kunt wel zelf m.b.v. de donkerblauw gekleurde iconen voor de rubrieken zien waar je ongelezen berichten hebt. In de betreffende rubrieken zie je dan achter ieder draadje met ongelezen berichten "new" staan. Via de link "new" kun je alle nieuwe berichten in het betreffende draadje lezen.
[EDIT]
Oké, ik heb er nog even over nagedacht en er is wel iets dat je kunt doen. Als je klikt op de link "Show unread posts since last visit" en je hebt geen ongelezen berichten sinds de laatste keer dat je had ingelogd, dan krijg je de volgende melding: "No unread topics found since your last visit. Click here to try all unread topics". Vervolgens klik je op de link "Click here to try all unread topics" en je krijgt een overzicht van al je ongelezen berichten. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
[/EDIT]